تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۴۵۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصویر سارقان طلافروشی اهواز ضبط شده است
فرماندار اهواز گفت: تصاویر دو سارق که شامگاه گذشته اقدام به سرقت از طلافروشی های منطقه عامری اهواز کرده بودند توسط دوربین مدار بسته ضبط شده است.

عبدالعزیز فدعمی اظهار کرد: شامگاه یکشنبه دو نفر مسلح با ورود به پاساژی که محل کسب و فعالیت چند مغازه طلافروشی در منطقه قدیمی عامری اهواز است اقدام به شکستن شیشه های دو مغازه و سرقت طلاهای داخل ویترین کردند.

وی با اشاره به اینکه سارقان دو نفر بودند که با استفاده از یک خودروی 206 خود را به محل رسانده بودند، عنوان کرد: آنها با استفاده از اسلحه جنگی کلاشنیکف با تیر هوایی اقدام به ایجاد رعب و وحشت کردند ولی تنها از داخل ویترین این مغازه ها اقدام به سرقت طلا کردند و متواری شدند.

فدعمی ادامه داد: متاسفانه مغازه های طلافروشی منطقه عامری که به دور از مرکز شهر فعالیت می کنند قراردادی با نیروی انتظامی برای حفاظت از مغازه های خود منعقد نکرده اند و از سوی دیگر تنها یک دوربین در پاساژ مورد استفاده قرار گرفته است که این موارد باعث شده موارد ایمنی در این نقطه کاهش یابد و شناسایی سارقان در این منطقه به دشواری صورت بگیرد.

فرماندار اهواز تاکید کرد: بارها به طلافروشی های اهواز در مورد استفاده از دوربین مداربسته، نگهبان مسلح و داشتن قرارداد با نیروی انتظامی تذکر داده بودیم و در این خصوص نیروی انتظامی و دادگستری با اتحادیه طلافروشان اهواز برای رعایت این موارد جلسه گذاشته است ولی متاسفانه برخی طلافروشی ها این موارد را رعایت نکرده اند.

فدعمی عنوان کرد: همان دوربین نصب شده در پاساژ محل فعالیت این طلافروشی ها که ظاهرا دو مغازه از آنها مورد سرقت قرار گرفته اند، تصویر این دو سارق را ضبط کرده است به همین دلیل نیروی انتظامی با داشتن این سند مهم می تواند اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد بکند.

وی در خصوص تلفات این سرقت مسلحانه نیز گفت: در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد و تنها دست یکی از طلافروشان به علت برخورد با شیشه های شکسته ویترین دچار جراحت شد.

یکشنبه تعدادی سارق با حضور در منطقه عامری که قدیمی ترین منطقه شهرستان اهواز به شمار می رود با حمله مسلحانه به یک مغازه طلافروشی، اقدام به سرقت طلافروشی کردند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رشرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
0
0
پس كم كم همه بايد بابت امنيت خودومون هزينه كنيم
:
:
:
آخرین اخبار