تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۴۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان: به فکر آقای گلی لیگ برتر هستم

مهاجم این فصل تیم فوتبال استقلال خوزستان که سال گذشته در معیت تیم ایرانجوان بوشهر، آقای گل گروه ب لیگ دسته یک کشور شده است، می گوید امسال نیز برای گلزنی انگیزه بالایی دارم و به آقای گلی لیگ برتر فکر می کنم.

مهدی چاه کوتاه زاده  درخصوص تساوی تیمش در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر برابر مس کرمان و گلزنی اش در این بازی اظهارکرد: تیم ما بازی را در نیمه نخست بسیار خوب شروع کرد و توانستیم در دقیقه چهار این نیمه نیز توسط خود من به گل برسیم. در این نیمه یکی دو موقعیت خوب گلزنی دیگر هم به دست آوردیم که یکی از آن ها توسط خود من از دست رفت.

وی بیان کرد: در نیمه اول، بازی در حال متعادل پیش رفتن بود که در دقیقه 45، ادریس ترائوره از زمین اخراج شد که به نظرم داور در کارت دادن به او کمی عجله کرد. در نیمه دوم هم باتوجه به این که تیم ما 10 نفره شده بود، مس حملاتی را روی دروازه ما داشت و می توان گفت در این نیمه بازی دست آن ها بود.

زننده تک گل تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر مس کرمان با بیان این که به نظرم داور قضاوتی 50- 50 در این دیدار داشت، گفت: در همین نیمه و در دقیقه 65 بازی بود که مس یک پنالتی به دست آورد که دروازه بان ما توانست با یک عملکرد خوب، آن را مهار کند.

وی عنوان کرد: در دقیقه 92 بود که مس به گل رسید و درنهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. درکل به نظرم بازی بسیار خوبی بود. معتقدم عملکرد تیم ما نسبت به دیدار نخست بسیار بهتر بود و اگر در این بازی 10 نفره نمی شدیم، به طور حتم می توانستیم مس را با اختلاف گل شکست دهیم.

چاه کوتاه زاده کسب یک امتیاز خارج از خانه تیمش را خوب دانست و گفت: همان طور که ویسی هم گفته است ما در تمام بازی ها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم اما به دست آوردن یک امتیاز از این دیدار نیز برای ما رضایت بخش است.

وی ادامه داد: به نظرم تیم ما در دو دیداری که تاکنون برگزار کرده، عملکرد خوبی داشته است. ما روز به روز در حال بهتر شدن هستیم و بازیکنان مان آماده تر می شوند. همچنین هنور میلاد میداوودی به آمادگی صد درصد نرسیده است و اگر او به آمادگی کامل برسد، عملکرد تیم مان بهتر خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به این که امسال می توانیم جایگاه خوبی را در لیگ برتر به دست آوریم، افزود: به هر حال ما بازیکنان باتجربه ای در تیم مان داریم که در تیم های سابقشان در لیگ برتر به قهرمانی هم رسیده اند. ضمن این که ملی پوش نیز بوده اند و در جام جهانی هم حضور داشته اند که به نظرم باتوجه به داشتن این بازیکنان، می توانیم جایگاه خوبی را به دست آوریم. ما از روز اول، کارمان را برای کسب یکی از 10 جایگاه نخست جدول شروع کردیم و امیدوارم بتوانیم یکی از تیم های خوب این فصل از رقابت ها باشیم.

وی در پایان درباره دیدار آینده تیمش مقابل سایپا در اهواز گفت: امیدوارم در این دیدار خانگی پیروز شویم. از سایپا شناختی نداریم اما مطمئنا مربیان درباره این تیم صحبت هایی با ما خواهند داشت.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار