تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۴۱۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بدهکاری 50 میلیاردی آموزش وپرورش خوزستان به بازار
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: 40 منطقه آموزش و پرورش خوزستان پنجاه میلیارد ریال به بازار بدهکار است.
 
 سیروس خدادادی در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: سال 88 دولت دهم کار خود را آغاز کرد و قانون مدیریت خدمات کشوری برگزار شد که بر طبق آن حقوق معلمان افزایش یافت و این افزایش بیش از 200 درصد بود.
 
وی ادامه داد: یک نگرانی از بابت افزایش حقوق معلمان به‌وجود آمد و آن این است که اعتبار آن از محل اعتبارات جاری آموزش و پرورش بوده است و از سایر فصول ما گرفته‌اند و به حقوق معلمان اضافه کرده‌اند.
 
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره با این‌که سالانه یک‌هزار میلیارد تومان در آموزش و پرورش خوزستان حقوق پرداخت می‌شود، عنوان کرد: 40 منطقه آموزش و پرورش خوزستان پنجاه میلیارد ریال به بازار بدهکار است و وزارت آموزش و پرورش بر استفاده از درآمدهای اختصاصی استان تاکید دارد که متاسفانه استفاده از این درآمد‌ها نیز مشکلاتی دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: شوراهای آموزش و پرورش استان با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی هر شهرستان میزان عوارض مندرج در بند (3) ماده (13) قانون را تا حداکثر پنج درصد تعیین و جهت اجرا به شهرداری‌ها ابلاغ کنند و شهرداری‌ها موظفند با اتخاذ روش‌های لازم نسبت به وصول عوارض و واریز آن به حساب معین خزانه اقدام کنند.
 
خدادادی عنوان کرد: در سال 90 از 40 منطقه آموزش و پرورش استان فقط 20 منطقه مبلغی معادل 210 میلیون تومان واریز کرده‌اند و 18 منطقه که اهواز نیز جزو آن‌ها است هیچ مبلغی پرداختی نداشته‌اند.
 
وی با بیان این‌که این مسائل باعث شده است که درآمدهای اختصاصی ما کاهش یابد، تصریح کرد: متاسفانه در مکاتباتی که با شهرداری داشته‌ایم هیچ چیز عاید ما نشده است و جوابگو نیستند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ملاثانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
0
0
خدا بد برکت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
0
0
اما درصد افزايش يك صفر اضافي دارد
ابوعدنان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
0
0
عدم جوابگویی از طرف آموزش و پرورش شروع شده آقای برادر
:
:
:
آخرین اخبار