تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۰۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مركز تحقيقات گرد و غبار دانشگاه رامين خوزستان در انتظار تخصيص اعتبار
معاون پژوهشي دانشگاه كشاورزي و منابع‌طبيعي رامين خوزستان با بيان اين‌كه پروژه راه‌اندازي مركز تحقيقات گرد و غبار دانشگاه به‌علت محدوديت‌هاي اعتباري متوقف شده‌است، گفت: در حال حاضر با استفاده از بودجه‌هايي كه از سوي معاونت علمي‌وفناوري رياست جمهوري اختصاص يافت، آزمايشگاه شبيه‌سازي اثرات گرد و غبار در دانشگاه راه‌اندازي شده‌است.
 
دكتر احمد كوچك‌زاده  اظهارداشت: تا كنون براي احداث اين آزمايشگاه 140 ميليون تومان از محل اعتبارات رياست‌جمهوري هزينه شده‌است و براي تكميل تجهيزات آن به 56 ميليون تومان اعتبار نياز است؛ در واقع به‌دليل آن كه راه‌اندازي مركز تحقيقات به اعتبارات بيشتري نياز دارد، در حال حاضر به علت كمبود بودجه اين طرح در مرحله راه‌اندازي آزمايشگاه  متوقف است.   
 
وي با اشاره به آغاز عمليات راه‌اندازي اين آزمايشگاه از سال 91 افزود: اين آزمايشگاه مورد نياز گروه‌هاي علوم خاك، علوم دام، زراعت و باغباني است و تا كنون تجهيزاتي از قبيل دستگاه‌هاي تونل باد و طيف‌سنجي جذب اتمي ‌براي آن خريداري شده‌است.  
 
معاون پژوهشي دانشگاه كشاورزي و منابع‌طبيعي رامين خوزستان اظهارداشت: با توجه به اين‌كه هنوز بودجه سال جاري پرداخت نشده‌است، دانشگاه براي تكميل اين مركز از استانداري درخواست كمك كرده‌ كه تا كنون هيچ‌گونه پاسخي از سوي استانداري داده نشده‌است. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
0
0
56میلیون!!!!!
خونت آباد میخوای دولت رو ورشکست کنی
به استانداری چه مربوط!
:
:
:
آخرین اخبار