تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۷۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام بيش از 4700 نفر در مراسم اعتكاف اهواز/ ادامه ثبت‌نام تا پايان وقت امروز
مسئول امور مساجد سازمان تبليغات اسلامي اهواز گفت: ثبت‌نام مراسم اعتكاف تا آخر وقت امروز(1 خرداد) تمديد شد و افرادي كه براي حضور در مراسم ماعتكاف مساجد، نوبت رزرو كرده بودند پس از پايان مهلت ثبت‌نام، تاييد نهايي مي‌شوند.
 
بهمن زكوي اظهار كرد: ثبت‌نام مراسم اعتكاف در حدود 60 مسجد اهواز انجام شد كه 40 مسجد ويژه برادران و 18 مسجد ويژه خواهران است. براي شركت در مراسم اعتكاف مساجد اهواز تاكنون 2 هزار و 540 خواهر و 2 هزار و 200 برادر ثبت‌نام كردند.
 
وي افزود: ثبت‌نام خواهران در مساجد پايان يافته و ظرفيت مساجد برگزاركننده مراسم اعتكاف تكميل شده است ولي ثبت‌نام برادران تا آخر وقت امروز ادامه دارد.
 
زكوي گفت: شركت‌كنندگان در مراسم اعتكاف از شامگاه پنجشنبه در مساجد حضور داشته باشند؛ اين مراسم از صبح روز جمعه پس از نماز صبح كه همزمان با ميلاد امام علي (ع) است، آغاز مي‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چنانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
0
باسلام خدمت شما بنده دارای 1 فرزند پسر 3 ساله هستم و همسرم شاغل میباشد به همین خاطر جهت شرکت در مراسم اعتکاف مجبورم فرزندم را به همراه خود ببرم به همین جهت به چندین مسجد مراجعه کردم ولی متاسفانه با ثبت نام من موافقت نشد پارسال هم بخاطر همراه داشتن فرزندم که 2 ساله بود از ورود من به مسجد جهت انجام مراسم اعتکاف ممانعت شد......... این موضوع برای خواهران زیادی اتفاق افتاده لطفا حداقل یک مسجد را برای خواهرانی که مجبور به بردن فرزند خود به مراسم اعتکاف هستند در نظر بگیرید ...... جذب حداکثری مردم برای شرکت در مراسم اعتکاف با درنظر گرفتن شرایط مختلف افراد و داشتن انعطاف از سوی برگزارکنندگان مراسم اعتکاف صورت خواهد پذیرفت.....
:
:
:
آخرین اخبار