تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۳۶۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اظهارات مديرعامل استقلال‌اهواز خطاب به "علي حنطه"
مديرعامل باشگاه استقلال‌اهواز مي‌گويد بيش از 50 درصد از قرارداد حنطه، (سرمربي تيم) را پرداخت كرده‌ايم.
 
كارون يعقوبي اظهاركرد: قرارداد علي حنطه با باشگاه يك ساله و به مبلغ 40 ميليون تومان بوده است كه تاكنون بيش از 50 درصد آن را پرداخت كرده‌ايم. حنطه گفته پولي نگرفته در حالي كه از باشگاه 20 ميليون تومان پول دريافت كرده است و اين‌كه مي‌گويد پول را خرج تيم كرده است قبول ندارم؛ چرا بايد يك سرمربي پول خرج تيمش كند؟
 
وي ادامه‌داد: ما نزديك به 10 ميليون تومان خانه‌اي براي او اجاره كرده‌ايم و ماهي دو ميليون تومان كرايه آن خانه را پرداخت مي‌كنيم.
 
مديرعامل باشگاه استقلال‌اهواز اضافه‌كرد: كدام مربي‌اي را ديده‌ايد كه بعد از هر بازي به مشهد سفر كند؟ اين در حالي است كه حنطه بعد از هر بازي، چه ميزبان بوديم و چه ميهمان به مشهد سفر مي‌كرد.
 
وي افزود: حنطه انتظار دارد ما حتي يخچال و خانه مبله‌اي را هم كه برايش تهيه كرده‌ايم، پر كنيم اما مگر كجاي دنيا به اين صورت است؟
 
يعقوبي بيان‌كرد: مسوولان استان در طول فصل كمكي به ما نكردند و ما حتي يك ريال هم از ارگاني كمك نگرفتيم و تنها رييس هيات فوتبال استان كمك‌مان كرد.
 
وي در ادامه درباره تغيير سه مربي در طول فصلي كه گذشت، گفت: طبيعي بود كه ما سه مربي عوض كنيم؛ وقتي مربي‌مان در سه، چهار بازي نتيجه لازم را نمي‌گيرد، بايد آن را عوض مي‌كرديم و مطمئن باشيد اگر حنطه هم در چند ديدار اول نتيجه نگرفته بود، او را هم عوض مي‌كرديم.

 
مديرعامل باشگاه استقلال‌اهواز در خاتمه بيان‌كرد: اميدوارم هر چه زودتر وضعيت تيم مشخص شود تا بتوانيم با پتانسيلي كه داريم، به خواست هواداران كه صعود به ليگ برتر است، برسيم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
كوهيار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
2
1
بيرون كنيد اين مربي را كه هميشه حاشيه داره!آقاي يعقوبي تو خوزستان بهتر از حنطه مربي داشته و داريم .اما چرا داشته هاي خود را قبول نداريم ............
:
:
:
آخرین اخبار