تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۳۵۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست و ششم لیگ دسته اول؛
شهرداری تبریز با شیث رضایی به لیگ برتر صعود کرد/ استقلال صنعتی به پلی‌آف رفت
تیم فوتبال شهرداری تبریز به لطف نتیجه مساوی برابر راهیان در کرمانشاه و با توجه به شکست خانگی استقلال صنعتی خوزستان مقابل فولاد یزد، به عنوان تیم برتر گروه "ب" جواز حضور در سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را بدست آورد. این تیم پس از تراکتورسازی و گسترش فولاد، سومین تیم تبریزی لیگ سیزدهم محسوب می‌شود.

 مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز سه‌شنبه با برگزاری 5 دیدار و لغو یک مسابقه از گروه "ب" به پایان رسید و تیم شهرداری تبریز که شیث رضایی را به عنوان کاپیتان همراه خود داشت به لطف تساوی خارج از خانه برابر راهیان کرمانشاه با 47 امتیاز به عنوان تیم نخست این گروه به رقابتهای لیگ برتر صعود کرد. نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ دسته اول ایران را در اینجا ببینید.

البته شهرداری‌ها به لطف پیروزی فولاد یزد در زمین صنعتی خوزستان توانستند با این نتیجه لیگ برتری شوند. صنعتی خوزستان با توجه به شکست خانگی برابر فولاد یزد به دیدار پلی‌آف لیگ برتر راه یافت و برای کسب سومین سهمیه حضور در لیگ برتر باید به مصاف مس سرچشمه، تیم دوم گروه "الف" برود. فولاد یزد هم به لطف این پیروزی و شکست مس رفسنجان در بندرعباس بقای خود در لیگ دسته اول را تضمین کرد و مس به دسته دوم رفت.
:
:
:
آخرین اخبار