تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۳۴۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:
بازیکنان شرایط را به خوبی درک کرده‌اند/ دیدار با فولاد یزد جای خطا نیست
عبدالمجید باقری‌نیا از سختی دیدار تیمش در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول خبر داد و اظهار کرد: تیم فوتبال فولاد یزد آخرین فرصت را برای ماندن در لیگ دسته اول تجربه می‌کند و کار آسانی در مقابل این تیم نخواهیم داشت
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ‌بازیکنان تیم استقلال شرایط حساس دیدار فردا را به خوبی درک کرده‌اند و به خوبی می‌دانند که بازی با تیم فوتبال فولاد یزد جای آزمون و خطا نیست.

عبدالمجید باقری‌نیا از سختی دیدار تیمش در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول خبر داد و اظهار کرد: تیم فوتبال فولاد یزد آخرین فرصت را برای ماندن در لیگ دسته اول تجربه می‌کند و کار آسانی در مقابل این تیم نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: ما نیز آخرین فرصت را برای حضور در لیگ بر‌تر در پیش روی خواهیم داشت و به هیچ عنوان قصد نداریم ناکام از این میدان خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: شرایط بسیار خوبی در تیم حاکم است و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با روحیه‌ای که در بازیکنان دیده‌ام بسیار امیدوار به کسب موفقیت در این دیدار هستیم.

 وی با بیان اینکه از این میدان به کمتر از سه امتیاز رضایت نمی‌دهیم عنوان کرد: در این بازی تنها چیزی که ما را راضی می‌کند پیروزی است که مزد تمام زحمات مجموعه را می‌دهد.

باقری‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم استقلال شرایط حساس دیدار فردا را به خوبی درک کرده‌اند و به خوبی می‌دانند که این بازی جای آزمون و خطا نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول، عصر سه شنبه در اهواز میزبان تیم فولاد یزد خواهد بود.

استقلالی‌ها در صورت کسب پیروزی و امتیاز از دست دادن تیم شهرداری تبریز جواز صعود مستقیم به لیگ بر‌تر را در یافت می‌کنند. این تیم در پایان هفته بیست و پنجم با 46 امتیاز و هم امتیاز با تیم شهرداری تبریز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم تبریزی در جایگاه دوم این رقابت‌ها در گروه دوم ایستاده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار