تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۳۴۷۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همه مربوط است، آقای حاجی!
از علی فتح الله زاده که یک مدیر با تجربه در میان برخی مدیران تازه به دوران رسیده باشگاهی است و از جمله مدیرانی است که خودش را در جمع رسانه ایی ها هم می بیند بعید است که بگوید به هیچکس ربطی ندارد استقلال با چند همراه به عربستان سفر کرده است!
پیروزی و شکست شاخصه و نماد مسابقات ورزشی است و رقابت های ورزشی با همین مفاهیم زیبا و جذاب می شوند.

غیر قابل پیش بینی بودن مسابقات ورزشی به خصوص در رشته ایی مثل فوتبال آنچنان دنیا را مجذوب خود کرده که در طول یک مسابقه فوتبال علاقمندان به آن مسابقه پلک نمی زنند و اگر از بیننده یک مسابقه که غرق در کش و قوس مسابقه است سوالات جزئی و پیش پا افتاده پرسیده شود جواب نخواهد داد .

بسیاری از مردم با فوتبال زندگی می کنند و مسابقات تیم مورد علاقه آنها مبنای زندگی شان شده است.
اما این شکست ها و پیروزیها ظرفیت هم می خواهد و البته از هر فردی به تناسب موقعیت و جایگاهی که دارد انتظاراتی در حد و اندازه همان فرد می رود.
طیعی است که نمی توان واکنش یک طرفدار دوآتشه را با مدیر عامل باشگاه و کاپیتان و یا بازیکن یک تیم مقایسه کرد و در یک حد و اندازه دانست.

پیروزی استقلال بر الهلال در عربستان آنقدر برای اهالی فوتبال شیرین آمد که همه لب به تحسین آبی پوشان گشودند و دوست و دشمن از این پیروزی غرورانگیز خوشحال شدند.
این حوشحالی  البته باعث جوزدگی و هیجانی شدن مدیر عامل آبی های پایتخت شده به گونه ایی که وی با همین پیروزی برای همه منتقدان خود خط و نشان کشیده است.

از علی فتح الله زاده که یک مدیر با تجربه در میان برخی مدیران تازه به دوران رسیده باشگاهی است و از جمله مدیرانی است که خودش را در جمع رسانه ایی ها هم می بیند بعید است که بگوید به هیچکس ربطی ندارد استقلال با چند همراه به عربستان سفر کرده است!

گویا آقای فتح الله زاده یک لحظه فراموش کرده اند و یا جوزده شده اند که اتفاقا چندان هم بی ربط نیست که سوال شود چرا و چگونه و با چه معیاری استقلال با یک گروه بیش از اندازه معمول به این سفر رفته چرا که پولی که استقلال هزینه می کند از جیب مردم و از هزینه بیت المال است ، بنابراین هر کدام از مردم و هواداران هم می توانند چنین سوالی را مطرح کنند و البته لازم نیست مدیر باشگاه به همه پاسخ بدهد اما بد نبود برای روشن شدن افکار عمومی توضیحی متین تر از این از سوی علی فتح الله زاده داده می شد.

جالب اینکه فتح الله زاده در حالی چنین بیانی را مطرح کرده که در توضیح آن می گوید: حالا که پیروز شده ایم ارزش داشت که حتی بیش از این تعداد همراه با خود به عربستان می بردیم که این هم عذر بدتر از گناه است چرا که بر فرض که استقلال می باخت آنگاه با همین منطق و طرز تفکری که مدیر آبی ها دارند خودش را محکوم می کرد.

گفتیم که شیرینی و حلاوت پیروزی بر الهلال در جای خود قابل تقدیر است و همه ایرانی ها و علاقمندان به ورزش از این پیروزی احساس غرور و افتخار می کنند اما بهتر بود این حلاوت و شیرینی را مدیرعامل استقلال با چنین پاسخ هایی به تلخی تبدیل نمی کرد.

البته بعد از بحث شوالیه شدن فتح الله زاده که سوالات و انتقادات زیادی را متوجه وی کرد و سایر مباحث حاشیه ایی که از همین ناحیه برای وی بوجود آمد گویا فتح الله زاده را در موضعی قرار داده که منتظر فرصتی بود تا به نوعی جواب دندان شکنی به منتقدانش بدهد.

بحث شوالیه و اینجور حواشی که تقریبا یک موضوع شخصی است را کنار می گذاریم ولی باید خدمت آقای فتح الله زاده عرض کنیم که وقتی وی با این منطق می خواهد به منتقدانش جواب بدهد فردا چه بسا بازیکن تیمش و متعاقب آن هوادار دو آتشه تیم مزبور هم با کوچکترین موضوعی برآشفته شود و جوابی دندان شکن تر از اینکه به هیچکس مربوطی نیست را به منقدان و هواداران و رسانه ها بدهد.
:
:
:
آخرین اخبار