تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۳۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئيات انتخاب معلمان نمونه خوزستان
مديركل آموزش‌ و پرورش خوزستان با اعلام ارسال بيش از هشت‌هزار و 500 پرونده در سطح استان براي بررسي به‌عنوان معلم نمونه، گفت: اين پرونده‌ها در مدارس بررسي شد و در نهايت هزار و 148 نفر واجد شرايط به‌عنوان معلم نمونه شهرستان، 80 نفر معلم نمونه استاني و يك نفر به عنوان معلم نمونه كشوري انتخاب شد.
 
رحمن فلاحي در حاشيه نخستين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان در سال 92 كه پيش از ظهر امروز(18 فروردين‌ماه) در سالن جلسات استانداري خوزستان برگزار شد، به بيان نحوه انتخاب معلم نمونه پرداخت و عنوان كرد: معيارهاي مختلفي براي امتيازدهي از سوي ستاد مركزي بزرگداشت مقام معلم در وزارت آموزش‌وپرورش اعلام شد كه انتخاب معلمان نمونه بر اساس اين معيارها و در 27 گروه به تفكيك مقاطع و رشته‌هاي درسي انجام شد.
 
وي با اشاره به تغييرات و تجديدنظرهاي انجام‌شده در نحوه انتخاب معلم نمونه نسبت به سال گذشته، تصريح كرد:  طي جلسات ستاد مركزي بزرگداشت مقام معلم بررسي‌هايي انجام و اين معيارها در قالب يك دستورالعمل ابلاغ شد. اين دستورالعمل اوايل دي‌ماه گذشته به تمام شهرستان‌ها و مدارس ارسال شد تا مدارك و مستندات موردنياز را ارائه دهند.
 
 مديركل آموزش‌وپرورش خوزستان افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغي معلماني كه در معيارهاي تعيين‌شده موفق به كسب حداقل 150 امتياز شدند، به‌عنوان معلم نمونه شهرستان، حداقل 250 امتياز به‌عنوان معلم نمونه استان و حداقل 300 امتياز به‌عنوان معلم نمونه كشوري انتخاب شدند. همچنين پرونده معلمان در 27 گروه مختلف براساس مقطع ابتدايي، راهنمايي و متوسطه و  گروه درس بررسي شد و تمام كساني كه معرفي شدند داراي امتياز مكتوب و مستند هستند.
 
فلاحي همچنين خواستار مشاركت ديگر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در برگزاري مراسم بزرگداشت مقام معلم شد و افزود: در هر صورت افراد جامعه يا خود معلم هستند و يا به نوعي با معلم در ارتباط هستند، به همين دليل اين مراسم مي‌تواند به‌صورت عمومي‌تر و با مشاركت آحاد مردم و دستگاه‌هاي ديگر برگزار شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار