تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۳۳۵۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دايي: پيشنهادي از باشگاه عراقي نداشته‌ام
 سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: هيچ پيشنهادي از طرف باشگاه‌هاي عراقي نداشته‌ام.


به نقل از سايت باشگاه راه‌آهن، به تازگي خبرگزاري الامل عراق خبر داده که تيم فوتبال نجف اشرف به علي دايي پيشنهاد سرمربيگري اين تيم را داده و او اين پيشنهاد را رد کرده است. اين در حالي است که سرمربي راه‌آهن اين خبر را تکذيب کرد و گفت که پيشنهادي به او نشده است.

دايي در اين باره گفت: من از چنين پيشنهادي بي‌اطلاع هستم و هيچ کس در اين رابطه با من صحبت نکرده است. من همان طور که قبلا هم گفته‌ام با باشگاه راه‌آهن قرارداد دارم و به تيم ديگري فکر نمي‌کنم. ما تمام فکرمان را متمرکز اين سه بازي آخر کرده‌ايم و مي‌خواهيم با نتايج خوبي ليگ برتر را به پايان برسانيم.

* ديگر خبر از راه‌آهن اينکه، بازيکنان اين تيم بعد از بازي روز جمعه مقابل ذوب‌آهن که يک بر يک مساوي شد، روز شنبه ريکاوري کردند و بازيکناني که ذخيره بودند يا بازي نکردند نيز يک بازي دوستانه با تيم تهراني بانک ايران زمين انجام دادند که اين بازي با نتيجه 2 بر يک به سود تيم راه‌آهن تمام شد.

طبق برنامه ريزي کادر فني، بازيکنان راه‌آهن روز يکشنبه 18 فروردين ماه استراحت کردند و روز دوشنبه دو جلسه تمرين خواهند کرد تا براي بازي روز جمعه مقابل صنعت نفت آبادان آماده شوند. اين بازي روز 23 فروردين در ورزشگاه تختي آبادان برگزار مي‌شود.


:
:
:
آخرین اخبار