تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۳۳۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
16 تيمي شدن ليگ کارشناسي شده است
 عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: نمي‌توان با حرف اين و آن يک نظر کارشناسي را تغيير داد.
 

حيدر بهاروند در مورد جلسه روز سه‌شنبه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال عنوان کرد: روز سه‌شنبه قرار است جلسه هيئت استان‌ها برگزار شود و به اعضاي هيئت رئيسه اعلام کرده اند که يک ساعت زودتر حاضر شوند تا جلسه‌اي برگزار شود.

وي درباره اينکه آيا در اين جلسه در خصوص کاهش تعداد تيم‌ها تصميم گرفته مي‌شود تصريح کرد: در اين زمينه چيزي گفته نشده است. در جلسه گذشته هيئت رئيسه تصميم گرفته شد تا ليگ 16 تيمي شود و حالا اگر قرار باشد اين نظر را تغيير دهند بي خبرم.

عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال درباره اينکه نبي اعلام کرده در جلسه آينده هيئت رئيسه در اين باره تصميم گرفته مي‌شود يادآور شد: ما 26 اسفند جلسه‌اي داشتيم و تصويب شد تا ليگ 16 تيمي شود. حالا در مورد اينکه چه موضوعاتي در اين جلسه پيش رو مطرح شود بي خبرم. صحبتي که با علي کفاشيان داشتم اين بود که روز سه‌شنبه زودتر حاضر شويم و جلسه‌اي را برگزار کنيم.

بهاروند درباره اينکه شايعاتي به وجود آمده که فدراسيون منتظر است چه تيم‌هايي سقوط مي‌کنند بعد تصميم خود را بگيرد گفت: گهر و صنعت نفت ديگر شانسي براي بقا ندارند. عزيزي خادم عضو هيئت مديره پيکان است و اين تيم هم افتاده است. بحث 16 تيمي کارشناسي شده و تغييري نکرده است. نمي‌شود با حرف اين و آن نظر کارشناسي را تغيير داد. به هر حال تا روز سه‌شنبه همه چيز مشخص مي‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار