تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۳۲۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به خاطر موفقيت پرسپوليس مصاحبه نکردم
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در اين مدت مصاحبه نکردم تا تمرکز کنم و پرسپوليس موفق شود.

کريم انصاري‌فرد پس از گلزني در بازي با پيکان بعد از هفته‌ها سکوت اظهار داشت: ابتدا بايد اين را بگويم دليل سکوتم اين بود که به جاي مصاحبه بيشتر با تمرکز بالا بتوانم به پرسپوليس و هوادارانش کمک کنم. هواداراني که من را واقعا در تک تک دقايقم در پرسپوليس شرمنده کرده‌اند. به همين دليل خواستم همه فکر و ذکرم را به خدمت به پرسپوليس در زمين مشغول کنم.

وي افزود: خدا را شکر مي‌کنم که در روزهاي ابتدايي سال 92 در برابر تيم ملي نوجوانان و سپس پيکان پايم به گلزني باز شد. اين هم خواست خدا و تلاش بازيکنان بود که کريم انصاري‌فرد اين طور پايش بعد از مدت‌ها به گلزني باز شود.

وي ادامه داد:‌چند هفته بسيار سخت را پشت سر گذاشتم ولي مثل هميشه راضي به رضاي خداي بزرگ هستم و اميدوارم همين روند را پيش ببرم. درست است که در بازي‌هاي قبلي گل نمي‌زدم اما نزديک به 4 الي 5 پاس گل دادم. در نهايت خدا را شکر مي‌کنم که پايم به گلزني باز شد.

وي در خصوص بازي در چمن مصنوعي رشت نيز گفت: برخي‌ها مي‌گويند چون در بازي مقابل تيم ملي نوجوانان در چمن مصنوعي گل زدم کار برايم راحت است اما هيچ چيز مشخص نيست. ما مي‌دانيم در چمن مصنوعي مشکل داريم اما هر چه در توان داريم بايد به نمايش بگذاريم.فقط يک راه مانده تا انشاءالله به فينال جام حذفي و قهرماني برسيم و راه ديگري براي رسيدن به اين هدف نداريم.

انصاري‌فرد در مورد مشکلش با برخي از مهاجمان ديگر پرسپوليس نيز گفت: من مشکلي با هيچ کسي ندارم و مي‌خواهم به تيم بزرگ پرسپوليس کمک کنم هر سختي که باشد به جان مي‌خرم گفتم اگر مصاحبه نمي‌کردم مي‌خواستم برخي‌ها نگويند که انصاري‌فرد فقط مصاحبه مي‌کند.

وي در پاسخ به اين سؤال که دوست داشتي در فينال جام حذفي با چه تيمي برخورد کنند، گفت: براي ما فرقي نمي‌کند هدف قهرماني است دو بازي سخت و سرنوشت ساز در پيش داريم و همه مي‌خواهيم به هواداران عيدي بدهيم. خوشبختانه شرايط تيمي بسيار خوب و نرمال است و با بردي که مقابل پيکان به دست آورديم و بازگشت بازيکنان مصدوم‌مان مانند کريمي شرايط ايده‌ال‌تر شده و اميدوارم اگر گل‌محمدي به من اطمينان کرد بتوانم خواسته‌هاي کادر فني و هواداراني که واقعا در آسيا و شايد دنيا بي‌نظير است را بدهم. هدفم در اين روزهاي پاياني اين است که هر چه در توان دارم حتي چند برابر براي پرسپوليس به نمايش بگذارم.

وي در پايان از اظهار نظر درباره تيم ملي خودداري و عذرخواهي کرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار