تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۱۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخابات کنفدراسيون ارديبهشت 92 برگزار مي‌شود
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان درباره جلسه کميته تخصصي ليگ هاي حرفه اي آسيا براي فدراسيون هاي عضو، که خود کفاشيان رئيس اين کميته است، گفت: ديروز جلسه کميته تخصصي فوتبال حرفه اي آسيا براي فدراسيون هاي عضو و به منظور امتياز دهي به ليگ هاي کشورهاي عضو کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شد. قرار است تغييرات جديدي در سيستم امتياز دهي به کشورها در سال هاي 2014 و 2016 انجام شود. در سيستم جديد تغييراتي اعمال شده است که قرار است به کميته مسابقات و پس از آن به کميته اجرايي ارائه شود و در صورت تصويب از سال 2014 اعمال خواهد شد.

وي در پايان گفت: فردا جلسه کميته مسابقات هم برگزار مي شود و در آن مواردي به تصويب مي رسد و به کميته اجرايي براي بررسي و تصويب نهايي ارائه خواهد شد. همچنين تاريخ انتخابات کنفدراسيون فوتبال آسيا، همان تاريخ قبلي و در ارديبهشت 92 خواهد بود.

لازم به ذکر است که روز گذشته علاوه بر علي کفاشيان که در جلسه کميته تخصصي ليگ هاي حرفه اي آسيا براي فدراسيون هاي عضو حضور داشت، غلامرضا بهروان، عليرضا رحيمي و علي فتح الله زاده در نشست تخصصي کميته فوتبال حرفه اي و مهدي محمدنبي دبير کل فدراسيون فوتبال در جلسه کميته بازاريابي و حسين عسگري در جلسه کميته داوران شرکت کردند. همچنين امروز مرتضي محصص در جلسه کميته فني، محمد درخشان در جلسه کميته مالي شرکت مي کند و فردا علي کفاشيان در نشست تخصصي کميته مسابقات و دکتر عليزاده در جلسه آسيا ويژن شرکت خواهد کرد.

:
:
:
آخرین اخبار