تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۰۹۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خط و نشان سرمربی برای المپیکی‌ها!
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: ملی‌پوشان المپیکی هر موقع که آماده شدند، به تیم ملی دعوت می‌شوند.

کوروش باقری اظهار کرد: ما کسانی را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که آماده بودند اما ملی‌پوشان المپیکی هنوز آماده نیستند و باید آمادگی نسبی داشته باشند، در آن موقع ما در خدمت‌شان هستیم. البته فکر می‌کنم از تمرین‌ها عقب می‌افتند، با این حال خودشان حرفه‌ای و صاحب عنوان هستند و می‌دانند که باید چه کار کنند.
 
باقری در پاسخ به این پرسش ایسنا که با توجه به این که گفته بودید المپیکی‌ها در باد المپیک و مدال‌های خود خوابیده‌اند، آیا برنامه خاصی برای آن‌ها دارید، تصریح کرد: ما برنامه خاصی برای شخصی نداریم، بلکه برنامه‌های ما برای تیم ملی وزنه‌برداری است و تا زمانی که شخصی در تیم ملی نیست قطعا برنامه‌ای برای وی نخواهیم داشت و مسئولیت کارهایش با خودش است، البته ملی‌پوشان المپیکی باتجربه‌اند و در این مورد مشکل خاصی وجود ندارد.
 
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران هدف اصلی برگزاری اردوی جدید تیم ملی را انتخاب شالوده اصلی تیم ملی بزرگسالان در سال 92 عنوان کرد و گفت: برای این که تیم ملی را برای مسابقه‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا آماده کنیم یک اردوی سه هفته‌ای در اهواز برگزار می‌کنیم، البته این اردو با برنامه‌ی خود من اما زیر نظر آقایان هرمزی و جورج زالای انجام می‌شود و پس از آن یک هفته استراحت خواهیم داشت و بلافاصله اردوی جدید را در تهران و زیر نظر خود من برگزار می‌کنیم تا آرام آرام تیم ملی اصلی را از میان این عزیزان و وزنه‌برداران جوان برای مسابقه‌های بزرگسالان قهرمانی جهان ببندیم.
 
وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که با توجه به مصدومیت سلیمی و انوشیروانی و احتمال نرسیدن این دو به قهرمانی آسیا آیا از مولایی و شریفی استفاده خواهید کرد، به ایسنا گفت: ما کاری با اشخاص نداریم، هر وزنه‌برداری که آماده باشد در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرد، حالا می‌خواهد بهداد سلیمی باشد یا بهادر مولایی یا هر شخص دیگری. در واقع این که حتما شخص خاصی در ترکیب باشد موضوع مهمی نیست.
 
باقری در پایان با اشاره به مسابقه‌های قهرمانی کشور بیان کرد: کسانی که در قهرمانی کشور وزنه زدند چهره‌هایی در حد معمول بودند که ما آن‌ها را به تیم ملی دعوت کردیم تا با برنامه‌ریزی که فدراسیون صورت داده و با تلاش من و همکارانم به آمادگی مورد نظرمان برسند، در واقع این افراد در تیم ملی صیقل می‌خورند و بعد به قهرمان‌های المپیک و جهان تبدیل می‌شوند و این طور نیست که قهرمان از خانه‌هایشان به تیم ملی بیایند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار