تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۳۰۴۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملي‌پوش تيم بسكتبال پتروشيمي:
استحقاق قهرماني را داريم/ مهرام حريف سرسختي است
ملي‌پوش تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پيش از فينال ليگ‌برتر كشور گفت: متعهد شده‌ايم تا پس از چهار بار نايب‌قهرماني، قهرمان ليگ شويم چون استحقاقش را داريم.
 
علي دورقي اظهاركرد: شرايط تيم خوب است و تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم كه در سه بازي، كار را تمام كنيم ولي مهرام هم تيم كوچكي نيست.
 
وي افزود: نمي‌توانيم نتيجه را پيش‌بيني كنيم چون هر دو تيم خوب هستند ولي ما تلاش‌مان را مي‌كنيم كه برنده باشيم. شرايط ميزباني ما بهتر از مهرام است و تماشاگران زيادي داريم. اميدواريم در دو بازي اول باتوجه به شرايط ميزباني بتوانيم خوب نتيجه بگيريم. مربي تيم از عملكردم راضي بوده است و در كل تمام بازيكنان و ذخيره‌هاي تيم خوب بازي كرده‌اند. اولين‌ بار است كه تيم پتروشيمي با داشتن بازيكنان بومي، چنين نتايجي مي‌گيرد.
 
اين بسكتباليست خوزستاني درمورد عملكرد قدرتمند تيمش در مسابقات بيان‌كرد: در ابتداي ليگ كسي فكر نمي‌كرد كه ما نتيجه بگيريم چون بازيكناني كه در ابتدا قصد داشتيم جذب كنيم درنهايت به تيم اضافه نشدند ولي ويژگي خوبي كه تيم‌مان دارد اين است كه حاشيه نداريم و همه بازيكنان با يكديگر خوب هستند.
 
وي درخصوص بازيكنان خارجي تيمش نيز گفت: به نظرم بهترين بازيكنان خارجي كه وارد ايران شده‌اند، بازيكنان پتروشيمي هستند. "ساني‌بچيروويچ" بازيكن فوق‌العاده خوبي است كه به دليل كمردرد در چند بازي اخير استراحت داشت تا بتوانيم در فينال از وي استفاده كنيم. "جابرابراهيم‌محمد" نيز بازيكن بسيار بزرگي است كه تا 20 روز پيش در تيم اول اروپا بازي مي‌كرد ولي به دليل چاپ تبليغات غيراسلامي روي پيراهن تيمش، از اين تيم جدا شد و به پتروشيمي پيوست. وي تاكنون براي ما فوق‌العاده كار كرده ‌است.
 
دورقي در ارزيابي خود از تيم مهرام اظهاركرد: مهرام در هشت سال اخير قدرت اول بسكتبال ايران و آسيا بوده و در پنج، شش سال گذشته مرتب قهرمان شده‌ است اما امسال نسبت به سال گذشته يك مقدار ضعيف‌تر شده  چون حامد آفاق از اين تيم جدا شده است و بازيكنان خارجي سال گذشته خود را نيز در اختيار ندارد. البته اين تيم مربي‌ ملي خوبي دارد و از بازيكنان خوبي هم بهره مي‌برد.
 
وي عنوان‌كرد: رقابت سختي در پيش داريم؛ تيمي كه بتواند در سه ديدار پي‌درپي ماهان را شكست دهد، حريف سرسختي است. ما مهرام را در بازي رفت و برگشت شكست داديم ولي نمي‌توانيم پيش‌بيني كنيم كه در فينال چه اتفاقي مي‌افتد. اگر بتوانيم قهرمان شويم، افتخار بزرگي براي ما و مردم خوزستان است.
 
اين ملي‌پوش خوزستاني تصريح‌كرد: آمار همه چيز را مشخص مي‌كند؛ تيم ما بهترين نيمكت ليگ را دارد و آمارمان در ريباند، سنتر و دفاع از مهرام بهتر است. ما تيم‌مان را براي قهرماني در آسيا بسته‌ايم و اميدوارم در آن رقابت‌ها نيز قهرمان شويم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار