تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۳۰۲۲۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت هوای خوزستان تا چهارشنبه پایدار است

  مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی امروزدوشنبه تا چهارشنبه جو پایداری در بیشتر مناطق استان حاکم است.

 محمد سبزه زاری روز دوشنبه بیان کرد: طی امروز دوشنبه و فردا سرعت وزش باد در بخش‌های غربی، جنوب غربی تا جنوب شرقی و مرکزی استان گاهی به صورت متوسط و همراه با تندبادهای لحظه ای خواهد بود.

وی افزود: با توجه به سرعت وزش باد در بخش های جنوب غربی طی ساعاتی در بعد از ظهر امروز، احتمال برخاستن گرد و غبار محلی دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: ورود و فعالیت سامانه بارشی طی روز پنجشنبه در استان پیش‌بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده در بیشتر نقاط استان به ویژه مناطق مرتفع شرقی و شمالی سبب ابرناکی و رگبار و رعدوبرق خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: تا پنجشنبه تغییر محسوس دمایی وجود ندارد و شمال خلیج فارس نیز تا پنجشنبه مواج است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با دمای ۳۰.۵ و ایذه ۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۰ و حداقل ۱۳.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به ورود ۲ موج بارشی از روز پنجشنبه هفته گذشته تا شنبه هفته جاری به استان هشدار سطح زرد صادر کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار