تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۳۰۱۹۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز: توسعه صنایع پایین دستی راهکاری برای کاهش نرخ بیکاری خوزستان است

 نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راهکارهای کاهش نرخ بیکاری خوزستان و افزایش اشتغالزایی، ایجاد صنایع پایین دست شرکت‌های بزرگ فعال در استان است.

محسن موسوی‌زاده  بیان کرد: طی نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست شد صنایع زیر مجموعه این وزارتخانه در جذب نیرو و کاهش نرخ بیکاری استان نقش ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بیکاری در خوزستان نگران کننده است گفت: انتظار می‌رود وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی نگاهی ویژه به خوزستان به عنوان قطب صنعتی کشور برای حل معضل بیکاری داشته باشد.

موسوی‌زاده اظهار کرد: برای ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و جذب نیروی بومی در صنایع خوزستان ضروری است مدیران شرکت‌ها و صنایع، از افراد بومی دلسوز استان، انتخاب شوند.

نماینده مردم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست شد تا در صنایع زیر مجموعه این وزارتخانه در استان از افراد بومی جذب شود و این مهم به عنوان یک دستورالعمل به شرکت‌ها و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه در خوزستان ابلاغ شود.

 بر اساس اعلام مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ، سهمیه امسال اشتغالزایی استان، ۶۹ هزار فرصت شغلی است که تاکنون ۲۹ هزار شغل جدید معادل ۴۲,۴ درصد محقق شده است

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار