تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۳۰۱۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز نوبت‌گیری سنجش سلامت

 مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز به کار۵۳ مرکز سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی از امروز در سراسر استان گفت: نوبت‌گیری برای انجام سنجش سلامت دانش‌آموزان به صورت الکترونیکی در آدرس my.medu.ir انجام می‌شود.

 عبدالله حبیبی چهارشنبه در آیین آغاز به کار این مراکز که به صورت نمادین در مرکز جامع سنجش ناحیه چهار اهواز برگزار شد بیان کرد: سنجش سلامت نوآموزان از سال گذشته در بازه زمانی آبان تا اردیبهشت ماه انجام می‌شود و این فرآیند سال‌های گذشته در تابستان انجام می‌گرفت.

وی گفت: متاسفانه بسیاری از خانواده‌ها همچون سال‌های گذشته برای سنجش سلامت فرزندان خود در ماه‌های پایانی تابستان به این مراکز مراجعه می‌کنند.

حبیبی با بیان اینکه جامعه نوآموز استان ۱۰۵ هزار است ادامه داد: نوبت‌گیری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در آینده نیز ۲۵ مدرسه دیگر به این مراکز افزوده خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از خانواده‌ها درخواست کرد تا هر چه سریعتر برای دریافت نوبت اقدام کنند و افزود: سنجش سلامت دانش‌آموزان اجباری است و لازمه ثبت نام در مدرسه انجام سنجش سلامت است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری خانواده‌ها تا پایش از پایان امسال سنجش سلامت نوآموزان استان انجام شود.

 سنجش سلامت نوآموزان طی سال‌های گذشته در تابستان انجام می‌شد که به دلایل مختلف تا زمان آغاز ثبت نام مدارس سنجش سلامت بسیاری از دانش‌آموزان انجام نمی‌گرفت.

از سال گذشته زمان سنجش سلامت نوآموزان آبان تا اردیبهشت ماه اعلام شد تا خانواده وقت کافی برای سنجش سلامت فرزند خود را داشته باشند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار