تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۰۱۹۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نسخه پیچی پزشکان جهادی برای ساکنان مناطق کم برخوردار اهواز
مدیر گروه جهادی سنگرسازان خوزستان گفت: در اردوی جهادی پزشکی، ۷۵۰ نفر در مناطق کم برخوردار اهواز از معاینه رایگان بهره‌مند شدند.
 
 اکبر سواری با اشاره به برگزاری اردوی جهادی پزشکی توسط گروه جهادی سنگرسازان استان در اهواز گفت این اردوی پزشکی با همکاری و حمایت بنیاد علوی در راستای یاری رساندن به شهروندان مناطق کم برخوردار اهواز به مدت ۳ روز برگزار و در قالب این اردوی جهادی پزشکی در بخش دندانپزشکی ۳۰۰ نفر، زنان و زایمان ۱۵۰ نفر، و چشم پزشکی ۳۰۰ نفر خدمات پزشکی دریافت کردند و ۸۰ عینک رایگان نیز به مراجعه کنندگان اهدا شد.

وی با بیان اینکه پویش ملی حال خوب هر ساله در مناسق کم برخوردار استان به همت پزشکان گروه جهادی سنگرسازان جوان اجرا و خدمات درمانی مختلفی به اهالی مناطق محروم ارائه می‌شود، افزود: امسال نیز برای نهمین سال متوالی پزشکان این مجموعه جهادی علاوه بر اردو‌های جهادی کوتاه مدت، در روز‌های تعطیل هفته نیز برای خدمت‌رسانی به شهروندان در مطب‌های خود، پذیرای بیماران مناطق کم برخوردار استان بوده و روزانه حدود ۷۰ بیمار را معاینه و به مشکلات پزشکی و درمانی آنها رسیدگی می‌شود.

پیش از این نیز گروه پزشکی تخصصی و فوق تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در منطقه کوی علوی اهواز اردوی جهادی برپا کرد.

بیش از ۱۴ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های قلب و عروق، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، چشم پزشکی، ارتوپد و سونوگرافی در این اردو حضور داشته و به بیش از ۳۰۰ نفر خدمات تخصصی ارائه دادند.

همچنین هشتمین اردوی جهادی بسیج صنعت آب و برق استان در شهریورماه سال جاری در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در مناطق کم برخوردار اهواز اجرا شد.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار