تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۳۰۱۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماهنگ فرهنگی "سرباز آینده" در خوزستان منتشر شد
نویسنده و کارگردان نماهنگ "سرباز آینده" با اشاره به هدف ساخت این اثر گفت: هدف از تولید این اثر روایتی هنری از حماسه مقاومت مردم فلسطین است که نسل‌های مختلف ایران اسلامی به ویژه نوجوانان، پشتیبان و حامی جدی جبهه مقاومت هستند.
 

مهدی سرخیلی سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نماهنگ فرهنگی "سرباز آینده" با حمایت باشگاه فیلم هور حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان منتشر شده است اظهار کرد: هنر یکی از ابزارهای مؤثر برای روایت‌ ظلم عظیمی است که در حق مردم فلسطین روا داشته شده است.

وی با بیان این‌که جامعه مخاطب این اثر دانش آموزان و خانواده آن‌ها هستند تصریح کرد: این اثر به شهید حسن طهرانی مقدم، پدر صنعت موشکی ایران و یارانش که نوجوانان دیروز و معماران امروز امنیت اسلامی هستند تقدیم شده است.

سرخیلی ادامه داد: آشنایی دانش آموزان با مسئله فلسطین زمینه‌ای فراهم می‌کند که فلسطین و مقاومت قهرمانانه آن‌ها به دغدغه قشر کودک و نوجوان ما تبدیل شود و همین دانش آموزان در آینده نزدیک به روایت این ظلم آشکار برای دنیا بپردازند.

کارگردان این اثر هنری با بیان اینکه نماهنگ "سرباز آینده" با حمایت باشگاه فیلم هور حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان و در موسسه فرهنگی هنری برتینا تولید شده است خاطر نشان کرد: در این نماهنگ محمد جواد ایزدیان "تهیه کننده"، امید حاصل فروش "تدوینگر" و رضا جوبند و مجید سودانی به عنوان فیلم بردار بودند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار