تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۳۰۱۳۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۷ کیلومتر از شبکه‌های آبیاری کشاورزی شمال خوزستان بازسازی و مرمت شد
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان گفت: ۲۷ کیلومتر از شبکه‌های آبیاری کشاورزی شمال خوزستان طی سه سال اخیر مرمت و بازسازی شده است.
 

محسن سعادت‌فر روز یکشنبه در جریان بازدید فرماندار دزفول از شبکه‌های آبیاری کشاورزی شمال خوزستان بیان کرد: طی سه سال گذشته، کانال‌های E۲L۲۵، E۴L۲، E۴L۲_sb۲، E۴L۴_sb۱ و E۲L۱۳_sb۱ در منطقه شرق شبکه آبیاری دز و کانال W۱R۲۷ واقع در غرب شبکه دز به صورت اساسی مرمت شدند.

وی با اشاره به تعمیر بدنه کانال E۲D۱ و E۲D۳ اظهارکرد: مجوز مرمت و بازسازی نقاط آسیب‌دیده کانال‌های آبیاری توسط مدیریت تعمیرات شبکه‌های ابیاری و زهکشی سازمان آب وبرق خوزستان کشاورزی صادر شده و قرار است در زمان بارندگی که کشاورزان نیازی به استفاده از آب کانال ندارند نسبت به مرمت این کانال‌ها اقدام شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان گفت: مرمت چهار کانال آبیاری کشاورزی آسیب دیده دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است که هنگام بارندگی انجام خواهد شد.

 فرماندار ویژه دزفول نیز پس از بازدید از کانال‌های شبکه آبیاری کشاورزی، دستور مرمت کانال‌های آبیاری را برای حل مشکلات کشاورزان منطقه صادر کرد.

شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را بر عهده دارد و بیش از ۲۰ هزار مشترک با مساحتی افزون بر ۱۲۵ هزار هکتار زیرپوشش این شرکت است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار