تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۳۰۰۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شوش: نماز نصر موجب عزت ایران اسلامی شد

امام جمعه شوش گفت: حضور باصلابت و اقتدارآفرین رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر موجب عزت ایران شد.

 حجت الاسلام سیدمرتضی مرعشی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شوش در سالن نشست‌های فرمانداری این شهرستان افزود: نماز نصر نشان از شجاعت و مدیریت میدانی رهبر معظم انقلاب در بحران است.

وی با تجلیل از عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ بیان کرد: تنبیه سگ‌ هار آمریکا در منطقه به دست توانمند نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی در عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ محقق شد

امام جمعه شوش با بیان اینکه داغ شهید سید حسن نصرالله همچنان تازه است، گفت: شهید نصرالله ۳۲ سال رهبری حزب الله را در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط به عهده داشت و عزت و اقتدار را برای لبنان و جبهه مقاومت رقم زد.

وی اخلاق نیکو، توکل به قدرت لایزال الهی، تواضع، مدیریت بحران و مرد میدان‌های سخت بودن را از جمله ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید سیدحسن نصرالله دانست و افزود: الگوگیری از منش اخلاقی و مدیریتی سیدحسن نصرالله نیاز امروز کشور برای گره گشایی از مسایل است.

حجت الاسلام مرعشی اظهارکرد: مدیریت بحران به معنای آمادگی تمام دستگاه‌ها و بهره گیری از تمام توان و ظرفیت موجود برای به حداقل رساندن آسیب و تبدیل تهدید به فرصت است.

طرح‌های نیمه تمام شوش اولویت بندی شود

فرماندار شوش نیز در این نشست تلاش دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای گره گشایی از مسایل شوش را ارزشمند دانست و اظهارکرد: انتظار از همه دستگاه‌های اجرایی رعایت نظم اداری، تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم در راستای حل مسایل و پاسخگویی به مطالبه‌های مردم است.

محسن حویزه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای اولویت بندی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان ادامه د اد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن پیگیری طرح‌های عمرانی و جذب اعتبار لازم از ادارات کل باید گزارش ماهیانه از پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را به فرمانداری اعلام کنند.

پیام نماز میلیونی جمعه نصر، اقتدار، صلابت و عزت ایران اسلامی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش نیز در این نشست با اشاره به ابعاد امنیت ساز نمازجمعه نصر گفت: کلیدواژه رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه نصر این است که «جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدها نه تعلل و نه شتابزده عمل می‌کند» که این نشان از عقلانیت و درایت است.

سرهنگ پاسدار مهدی طرفی، جمهوری اسلامی را صدای رسای برخاسته از دین داری و ولایتمداری دانست و بیان کرد: ایران اسلامی با پیروی از آموزه‌های قرآن مظلومان جهان را در مقابل کودک کشان گرگ صفت تنها نمی‌گذارد.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی رژیم غاصب صهیونیستی از بین بردن امید در منطقه است، افزود: رژیم جنایتکار صهیونیستی با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت به تصور خام خود در حال خشکاندن ریشه‌های مقاومت در منطقه است غافل از اینکه این خون‌های مطهر درخت مقاومت را قدرتمندتر و مستحکمتر می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش وحدت امام و امت را اقتدارآفرین دانست و گفت: نماز میلیونی جمعه نصر پیام اقتدار، صلابت، عزت و اقتدای امت با ولایت و تشکیل امت واحد اسلامی است.

وی وحدت میان دستگاه‌های شوش را ضروری دانست و افزود: تکریم ارباب رجوع، گسترش خدمت رسانی به مردم،‌ افزایش همگرایی و رفع اختلاف‌ها میان دستگاه‌ها باید به عنوان اولویت در دستور کار دستگاه‌های شوش باشد.

سرهنگ طرفی با بیان اینکه فضای مجازی به اتاق جنگ عملیات روانی دشمن تبدیل شده است، اظهارکرد : شکست عملیات روانی دشمن در فضای مجازی نیازمند کار جدی، هدفمند و با برنامه است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

رهبر معظم انقلاب ۱۳ مهر ماه در خطبه نمازجمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار