تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۰۰۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سهامداران گلباران در شورای شهر دزفول خواستار تسریع در پرونده قضایی خود شدند

 سهامداران شرکت نیوسایدگستر ایرانیان موسوم به گلباران روز شنبه با حضور در شورای شهر دزفول خواستار تسریع در پرونده قضایی خود شدند.

 افزون بر ۳۰۰ نفر از سهامداران شرکت نیوساید گستر ایرانیان (گلباران) روز شنبه در محل شورای اسلامی شهر دزفول حضور یافتند و خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

مالباختگان گلباران در این تجمع بنرهایی با مضمون "وعده وعید کافیه، سفره ما خالیه" در دست داشتند. 

سیدباقر موسوی فخر رییس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در جمع این سهامداران حاضر شد و گفت: پیگیری جدی برای احقاق حق سهامداران ادامه دارد.

وی پس از شنیدن مطالبات سهامداران گلباران موضوع را از طریق دادستان دزفول مطالبه کرد که اعلام شد: پرداخت مطالبات گلباران در اولویت است و روند قانونی پرونده طی می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول اظهار امیدواری کرد با توجه به پیگیری‌های قضایی در دست انجام به زودی نتیجه مطلوبی حاصل شود.

نمایندگان این افراد پس از شورای شهر در دادگستری دزفول نیز حضور یافتند و در جریان آخرین اقدامات قضایی انجام شده در راستای این پرونده قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول نیز اواخر شهریورماه اعلام کرد: اموال و دارایی‌های اعضای هیات مدیره شرکت نیوساید گستر(گلباران) از جمله ساختمان مجتمع به صورت سیستمی توقیف شده و وصول مطالبه سایر سهامداران نیز در دست پیگیری است.

به گزارش ایرنا، مجتمع تجاری تفریحی گلباران شهریور ۱۳۹۸ در هشت طبقه و افزون بر ۲۴ هزار مترمربع فضای خالص در دزفول به بهره برداری رسید.

انتشار شایعه ورشکستگی شرکت نیوساید گستر ایرانیان موسوم به هایپرمارکت گلباران دزفول از اوایل سال گذشته موجب خروج سنگین سرمایه از این شرکت توسط سهامداران شد.

ناتوانی این شرکت در تحقق وعده‌های داده شده به سهامداران برای بازپرداخت اصل سرمایه آنها و تعطیلی هایپرمارکت گلباران بر نگرانی سهامداران این شرکت افزود و

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار