تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۳۰۰۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری اردوهای جهادی برای خدمت به مناطق کم‌برخوردار بهبهان و رامهرمز

 بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با برپایی اردوهای جهادی در شهرستان های بهبهان و رامهرمز در زمینه واکسیناسیون دام های سبک و سنگین و اجرای طرح شهید عجمیان در شاداب‌سازی مدارس خدماتی را در مناطق روستایی ارائه داد.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامهرمز روز شنبه در گفت و گوی رسانه ای در این خصوص اظهار کرد: این اردوی جهادی با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان و پایگاه های مقاومت بسیج در روستای بردخیمه و دیگر روستای اطراف آن برگزارشد.

علی محسنی افزود: از شاخص ترین اقدامات انجام شده در این اردو می‌توان به واکسیناسیون و سمپاشی بیش از چهار هزار راس دام سبک و سنگین دام عشایری و روستایی اشاره کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامهرمز همچنین از سازمان‌ها و نهادهای مشارکت کننده و همکاری با دامپزشکی رامهرمز در برنامه‌ریزی و اجرای این اردو قدردانی کرد و گفت: بسیجیان و جهادگران همواره برای خدمت به مردم به خصوص در مناطق کم برخوردار پای کار هستند.

 

واکسیناسیون رایگان بیش از ۳۰۰۰دام سبک و سنگین در بهبهان

در اقدامی جهادی و خداپسندانه به منظور جلوگیری از هرگونه سرایت بیماری بین دام ها و حمایت از دامداران بیش از سه هزار دام سبک و سنگین با همکاری حوزه مقاومت بسیج عشایر (نینوا) گروه جهادی شهید خادمی و اداره امور عشایر و شبکه دامپزشکی شهرستان بهبهان واکسینه شدند.

همچنین در این راستا به منظور جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی به دامداران در حوزه سلامت و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، کلاس‌های آموزشی با حضور کارشناسان مربوطه با موضوع بیماری های مشترک انسان و دام در مدارس ویژه دانش آموزان برگزار گشد.

اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس بهبهان / الگویی موفق از مشارکت جهادگران در بهسازی مدارس

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از اجرای طرح شهیدعجمیان با هدف شاداب سازی و رنگ آمیزی مدارس مناطق محروم بهبهان توسط گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه این شهرستان صورت گرفت.

سرهنگ پاسدار سعید امینیان پور افزود: این طرح در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه و سایر نهاد های دولتی با مشارکت گروه های جهادی در آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به انجام خدمات ارزنده کرده و به الگویی موفق تبدیل شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا به همت معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان بیش از ۳۰ سطل ۵۰ کیلویی رنگ تهیه و مدارس مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان بهبهان از جمله شهر زیدون رنگ آمیزی شده اند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: طرح شهید عجمیان امروزه به الگویی موفق از مشارکت جهادگران بسیجی در بهسازی مدارس و رنگ آمیزی کلاس های درس مناطق محروم تبدیل شده و در این راستا چندین مدارس بهسازی و رنگ آمیزی شده اند.

وی تصریح کرد: مردمی‌سازی و مشارکت مردم در این طرح از مهم‌ترین اهداف است بنابراین تغییر در نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس‌ترین مکان تعلیم و تربیت یعنی مدرسه، حائز اهمیت است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار