تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۳۰۰۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: صهیونیست پاسخی کوبنده از ایران دریافت کرد
 امام جمعه آبادان گفت: به دنبال شرارت‌های اخیر رژیم جعلی صهیونیست در منطقه، جهانیان، شاهد پاسخی کوبنده از سوی ایران بودند.

 امام جمعه آبادان گفت: به دنبال شرارت‌های اخیر رژیم جعلی صهیونیست در منطقه، جهانیان، شاهد پاسخی کوبنده از سوی ایران بودند.

 حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای لبنان بخصوص سعید سید حسن نصرالله در حسینیه ثارالله آبادان اظهار کرد: پاسخ کوبنده ایران به رژیم خبیث صهیونیستی عیار قدرت جهانی را مشخص کرد و دنیا با ایران قدرتمند آشنا شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران که همواره با خویشتنداری در مقابل شیطنت‌ها و جنایات مستقیم و غیر مستقیم اسرائیل صبر راهبردی خود را به خوبی نشان داده بود این بار در میدانی متفاوت با قدرت نمایی موشکی خود نشان داد که در صورت نیاز می‌تواند دشمن را به شدت تنبیه و پشیمانی جبران ناپذیری را برای آنها ایجاد نماید.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه مقاومت با شهادت فرماندهان نه تنها تضعیف نمی‌شود بلکه انگیزه برای نابودی اشغالگران جنایتکار را ۲ چندان می‌کند، گفت: سران رژیم صهیونیستی که در مجامع بین المللی هم نتوانستند کاری از پیش ببرند اگر عاقل باشند باید از این پاسخ کوبنده درس عبرت بگیرند و دنبال ماجراجویی جدید در مورد جمهوری اسلامی نباشند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی شب گذشته دچار ترس و وحشت در برابر اراده فولادین جبهه مقاومت و رزمندگان قوی حزب الله شد و اگر دست از پا خطا کند با پاسخ پشیمان کننده‌تری مواجه خواهد شد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

سپاه پاسداران افزود: خاطر نشان می سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار