تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۰۰۶۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارِ اختصاص یافته برای ورزشگاه ۵ مهر آبادان
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارِ اختصاص یافته برای ورزشگاه پنج مهر آبادان خبر داد.
 
وزیر ورزش با اختصاص جداگانه اعتبار به ورزشگاه ۵ مهر آبادان موافقت کرد.   

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: موضوع ورزشگاه پنج مهر آبادان با ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیارد تومان جمع نخواهد شد، و از وزیر ورزش خواهش کردم اعتباری جداگانه برای این ورزشگاه در نظر بگیرد، وزیر نیز قول مساعد برای ابلاغ اعتبار مشاور طرح را داد.

حمید بنی‌تمیم اظهارکرد: بر اساس مصوبات سفر سال گذشته شهید آیت الله رییسی به استان خوزستان، اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ورزشگاه پنج مهر آبادان در نظر گرفته شد که حدود یک ماه پیش مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به ما ابلاغ شد. اما موضوع مهم این است که برای این طرح حتما باید مشاوره بگیریم. 

او ادامه داد: دو روز پیش نیز در جلسه آقایان دنیامالی وزیر ورزش و مولوی نماینده آبادان، به صورت وبینار حضور داشتم و توضیحاتی درباره اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه پنج مهر آبادان و ابلاغ ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبار در نظر گرفته شده، ارائه دادم. همچنین این موضوع را مطرح کردم در حالی نمی توانیم برای طرح مشاور بگیریم که گرفتن مشاور الزامی است زیرا حتما باید مشاور نظر دهد که به طور مثال آیا سکوهای ورزشگاه باید تخریب شود یا خیر. ضمن این که کاملا بدیهی است که نقشه‌های ۳۰ سال پیش به کار امروز ورزشگاه نمی‌آید و باید طرح به روزی تعریف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از وزیر ورزش خواهش کردیم اعتباری جداگانه برای این ورزشگاه در نظر بگیرد که وزیر نیز قول مساعد برای ابلاغ اعتبار مشاور طرح را داد ما نیز پس از ابلاغ اعتبار مشاور، باید با قید فوریت با تعیین مشاور اقدامات عملیاتی را انجام دهیم.

حمید بنی‌تمیم تاکید کرد: نکته مهم این است که باید بدانیم که این پروژه با ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیارد تومان جمع نخواهد شد و کمک‌های منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان می تواند به اجرایی شدن اقدامات عملیاتی این طرح سرعت ببخشد.
ورزشگاه پنج مهر آبادان پس از ۳۶ سال همچنان بلاتکلیف است. ورزشگاهی که سال ۱۳۶۷ کلنگ ساخت آن به زمین زده شد و هنوز نیمه کاره باقی مانده است. 

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار