تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۳۰۰۵۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه خوزستان: امنیت رژیم صهیونیستی همواره متزلزل است

  فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امنیت رژیم جعلی صهیونیستی در هر شرایطی همواره متزلزل است.

 سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور دوشنبه در پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز در سرسرای این شورا بیان کرد: انسان‌های وارسته‌ای را از دست دادیم که دشمن از حضور آن‌ها ترس داشت.

وی گفت: سید حسن نصرالله سال‌ها آماده شهادت در سنگر مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی بود و در نهایت به آرزوی خود رسید.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه شهید نصرالله ۳۰ سال رهبری جبهه مقاومت را بر عهده داشت ادامه داد: با کمک ‌مجاهدان جبهه مقاومت سال‌ها در این راه مبارزه کرد و مقابل استبداد ایستاد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را کسب منزلت و جایگاه متعالی ایران در جهان عنوان کرد و افزود: در هشت سال جنگ‌تحمیلی درس ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن را فرا گرفتیم.

 

وی اظهار کرد: با رشادت رزمندگان یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار نگرفت و ایجاد ارتباط با ملت‌های مظلوم راهبرد امام خمینی (ره) بوده است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور تاکید کرد: از اتفاقات رخ داده باید درس بیاموزیم؛ جهان می‌داند که جبهه حق فلسطین و جبهه باطل رژیم صهیونیستی است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: در سطح شهر باید برنامه‌های مختلفی برای معرفی رشادت‌های مجاهدان به مردم برگزار کرد.

وی اضافه کرد: خون شهید نصرالله می‌جوشد و انتقام خون این بزرگوار از دشمنان گرفته خواهد شد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور با اشاره به اینکه باید نسبت به دشمن کینه‌ها را مضاعف کنیم و همواره آماده مقابله با دشمن باشیم توضیح داد: شهادت سید حسن نصرالله آغازی برای مسیر دشمنی بیشتر با رژیم قاتل صهیونیستی است.

 سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ۶ مهرماه در جریان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار