تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۳۰۰۵۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحقق کامل تعهدات شرکت نفت و گاز اروندان
شرکت نفت و گاز اروندان به ۱۰۰ درصد تعهدات تولیدی خود در ۶ ماه نخست سال جاری دست یافت.
 
 مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در  جلسه پیش‌بینی تولید نیمه دوم سال ۱۴۰۳ میادین زیر  پوشش  این شرکت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک روز آتش‌نشان گفت: تولید پایدار و مستمر همواره با رعایت نکات ایمنی امکان پذیر بوده که این مهم حاصل تلاش همکاران HSE است.

عبدالله عذاری اهوازی  درخصوص تعهد تولید این شرکت در نیمه اول سال جاری ادامه داد: این شرکت در ۶ ماه نخست سال جاری به تمام تعهدات تولیدی خود دست یافته و در برخی مواقع نیز بیشتر از تعهد خود تولید داشته است.  

وی با اشاره به انجام تعهد صد در صدی این شرکت، برای تولید نفت در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۳، بیان کرد:  پیش‌بینی می‌شود تا انتهای سال جاری چندین چاه دیگر در اختیار شرکت قرار داده شود و  تمامی واحد‌ها باید تلاش خود را به کار بگیرند که تعهدات محول شده به شرکت محقق شود.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان  بر رفع مانع چاه‌ها و جریانی کردن آنها برای افزایش تولید تاکید و گفت:: در این مورد منتظر بقیه نماندیم و از تمام ظرفیت‌ها و شیوه‌های ممکن عملیاتی برای احیای چاه‌ها استفاده نمودیم تا بتوانیم به برنامه تولیدی و توسعه‌ای شرکت دست یابیم.

عذار اهوازی  تولید حداکثری از میادین غرب کارون به دلیل مشترک بودن با کشور همسایه را مهم دانست و به اهمیت مسائل فنی و توجه به آن در افزایش تولید با حفظ و رعایت نکات محیط زیستی اشاره کرد.

 غلامحسین موازی، مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز اروندان از محقق شدن برنامه‌های تولیدی محول شده از سوی شرکت ملی نفت ایران خبرداد و گفت: تمام تلاش ما و سایر ادارات این است با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت و شرکت‌های دانش بنیان و روش‌های نوین، بهره‌وری چاه‌ها را بالا ببریم تا اهداف تولیدی در نیمه دوم سال نیز محقق شود.

:
:
:
آخرین اخبار