تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۳۰۰۵۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عشایر عرب خورستان در محکومیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان تجمع کردند

 جمعی از عشایر غیور و مردم عرب خوزستان در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و برای محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در مسجد اعظم اهواز تجمع کردند.

 جمعی از سران طوایف، عشایر و مردم ولایتمدار و انقلابی عرب خوزستان شامگاه یکشنبه در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و یارانش و یکی از سرداران رشید سپاه پاسداران در مسجد اعظم اهواز دست به تجمع زدند.

در این تجمع عشایر ولایتمدار و غیور عرب استان خوزستان با در دست داشتن عکس هایی از رهبر معظم انقلاب، سرلشکر شهید قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سر دادن شعارهایی ضد استکبار جهانی و ضد صهیونیستی خشم و نفرت خود را نسبت به این رژیم جعلی نشان دادند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این اجتماع میزبان عشایر غیور عرب خوزستان بودند.

مراسم شعرخوانی حماسی در وصف جبهه مقاومت و رشادت های عالم مجاهد شهید سید حسن نصرالله از برنامه هایی بود که توسط شاعران عرب خوزستان اجرا شد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

در پی این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی را صادر و تصریح کردند: جنایتکاران صهیونیست بدانند بسیار کوچک‌تر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند.

حزب‌الله لبنان روز گذشته در بیانیه خود اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار