تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۳۰۰۴۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام انزجار دانش‌آموزان خوزستان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی

 دانش‌آموزان خوزستان صبح امروز شنبه علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در مدارس استان تجمع کردند و انزجار خود را نسبت به اقدامات این رژیم کودک‌کش اعلام کردند.

 ، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان شنبه با حضور در تجمع دانش‌آموزان در دبیرستان شهید بهشتی اهواز بیان کرد: اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین ، لبنان و غزه باعث کشتار و ناامنی در این مناطق شده است.

عبدالله حبیبی با بیان اینکه جامعه دانش‌آموزی خوزستان این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند ادامه داد: دانش‌آموزان خوزستان حملات رژیم صهیونیستی را همچون سایر مردم ایران که روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم را از مکتب امام خمینی (ره) آموختند محکوم می‌کنند.

 

وی افزود: دانش‌آموزان خوزستان در راستای حمایت از مظلومان به صورت خودجوش صبح امروز با تجمع در مدارس، انزجار خود را نسبت به عملیات‌های رژیم منحوس صهیونستی اعلام کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: رفتار این رژیم کودک کش در طول تاریخ نشان داده که خواهان گسترش ظلم و ستیز در دنیا است.

 رژیم صهیونیستی روز گذشته مناطق جنوب لبنان از جمله بخشی از مناطق مسکونی این منطقه را مورد حملات وحشیانه خود قرار داد که در جریان این حملات تعدادی از شهروندان لبنانی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زیر آوار مدفون شدند

رسانه های خبری گزارش دادند شب گذشته، رژیم صهیونیستی بیش از ۳۰ نوبت، حومه جنوبی بیروت را بمباران کرد که این حملات همچنان نیز ادامه دارد.

ساختمان مناطقی همچون «الکفاءات»، «الشویفات»، «الحدث» و «اللیلکی» در حومه جنوبی بیروت زیر آتش شدید جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار