تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۳۰۰۴۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲هزار و ۶۰۰ بسته فرهنگی به نیت شهدای دزفول توریع شد

  ۲ هزار و ۶۰۰ بسته فرهنگی به نیت شهدای دزفول در دوران دفاع مقدس روز شنبه طی آیینی با حضور مسوولان محلی در این شهرستان توزیع شد.

  مدیر آموزش و پرورش دزفول روز شنبه در آیین توزیع این بسته‌های فرهنگی در سالن قرارگاه جهادی آموزش و پرورش دزفول بیان کرد: ۷۶۰ دانش‌آموز و ۷۲ فرهنگی با نثار جان خود آسایش و آرامش را در جای جای ایران و مرزهای کشورمان برقرار کردند.
امیر ظاهرطحان ضمن قدردانی از نیروهای جهادی و کمیته امداد که در تهیه این بسته‌های فرهنگی همکاری کردند، اظهارکرد: ناامنی‌های زیادی در دنیا وجود دارد ولی آرامش ایران به برکت وجود شهدا است.
وی با بیان اینکه بسته‌های فرهنگی طی پنج مرحله بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شوند، افزود: تهیه این بسته‌ها با کمک بسیج فرهنگیان، کمیته امداد و پشتیبانی فرماندار، امام جمعه، نماینده، شورای شهر و شهرداری محقق شده است.

وی تصریح کرد: توزیع این بسته‌ها موفقیت دانش‌آموزان در علم‌آموزی را به همراه دارد و باعث می‌شود دانش‌آموزی به علت فقر مالی و هزینه‌های تحصیلی از تحصیل باز نماند. 
مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: اقدامات انجام شده باعث شده دزفول به عنوان باسوادترین شهر خوزستان معرفی شود و سواد علمی و اجتماعی در جامعه ارتقا یابد.

حدود ۸۰ هزار دانش‌آموز در مدارس دزفول مشغول تحصیل هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار