تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۳۰۰۳۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل ۲ کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان شوشتر با دستور دادستانی
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر گفت: ۲ کارگروه رسیدگی به آسیب اجتماعی حوزه دانش‌آموزی و نظارت بر حقوق عامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان تشکیل می‌شود.
 

مهدی امیری جمعه در نشست با مدیران اجرایی شهرستان شوشتر در محل دادستانی این شهرستان با تاکید بر اجرای اقدامات لازم در راستای کاهش آسیب اجتماعی بیان کرد: تشکیل کارگروه نظارت بر حقوق عامه ‌متشکل از ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و کارگروه ویژه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی در اداره و آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در این نشست مصوب شده است.

وی گفت: حضور معتادان متجاهر، متکدیان و کارتن خواب‌ها در شهر موجب بروز ناامنی روانی شده و باید نهادهای متولی به سرعت نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر ادامه داد: راه‌اندازی و نظارت بر مراکز ترک اعتیاد، شناسایی فروشندگان مواد مخدر، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان از مواردی است که باید به صورت جدی در دستور کار مدیران اجرایی و نهادهای مربوط قرار گیرد.

امیری افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی به ویژه با شروع سال تحصیلی اهمیت ویژه‌ای دارد و از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود به وظایف خود در این راستا عمل کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار