تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۳۰۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کي‌روش نام 34 ملي‌پوش را به فدراسيون داد
سرپرست کميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال اعلام کرد که سرمربي تيم ملي براي اردوي تدارکاتي امارات که قبل از ديدار با کويت برگزار خواهد شد، نام 34 بازيکن را در اختيار کميته بين‌الملل فدراسيون کشورمان قرار داده است.

اميد جمالي در خصوص اردوي تيم ملي فوتبال در امارات گفت: سرمربي تيم ملي براي اين اردو نام 34 بازيکن را در اختيار ما قرار داد تا کارهاي خروجي آنها را انجام دهيم براي همين فهرست اين بازيکنان و مدارک لازم را در اختيار سفارت امارات قرار داده‌ايم تا ويزاي آنها صادر شود.

وي درباره اين که غير از بازيکنان چند نفر ديگر با تيم ملي به اين اردو اعزام مي‌شوند، توضيح داد: در اين رابطه فدراسيون فوتبال تصميم گيرنده است ولي ما براي 20 نفر ديگر به عنوان کادر تيم اقدام کرده‌ايم تا ويزاي آنها صادر شود.

سرپرست کميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال ادامه داد: فهرستي که کي‌روش به ما داده به عنوان ليست اوليه است و سرمربي تيم ملي تصميم مي‌گيرد که در نهايت با چند بازيکن به اردوي امارات و سپس کويت اعزام شود. ضمن اين که ما اقدامات لازم را هم براي کادر تيم انجام داده‌ايم.

جمالي همچنين گفت: اميدواريم اماراتي‌ها کارشکني نکنند. ما کارهاي لازم را انجام داده‌ايم و بايد ببينيم در نهايت براي چند بازيکن و کادر تيم ويزا صادر مي‌شود. در ليست اوليه‌اي که براي ويزا اقدام کرده‌ايم نام همه لژيونرها نيز وجود دارد که اگر مشکل خاصي رخ ندهد و ويزاي آنها صادر شود آنها هم در اردوي امارات حضور پيدا مي‌کنند.

وي يادآور شد: تيم ملي براي برپايي اردوي تدارکاتي امارات روز 28 اسفندماه به امارات اعزام مي‌شود و سپس در روز چهارم فروردين ماه 92 براي برگزاري بازي با کويت مستقيما از امارات راهي اين کشور خواهد شد. ضمن اين که هيچ درخواستي براي بازي تدارکاتي در اردوي امارات در اختيار فدراسيون قرار نگرفته است.

ديدار تيم هاي ايران و کويت در چارچوب رقابتهاي انتخابي جام ملت‌هاي آسيا روز ششم فروردين ماه 92 به ميزباني کويت برگزار مي‌شود. اين دو تيم در نخستين ديدارهاي خود برابر حريفان برنده شدند. ايران با 5 گل لبنان را در تهران شکست داد و کويت هم در بانکوک برابر تايلند 3 بر يک پيروز شد.
 

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار