تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۳۰۰۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به شهرستان شادگان اختصاص یافت

  فرماندار شادگان گفت: ۲ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال از محل تملک دارایی حاصل از نفت و محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به شهرستان شادگان اختصاص یافت.

 جمال صالح‌زاده روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان شادگان افرود: اعتبار خوبی برای اجرای طرح‌های عمرانی و در بخش‌های مختلف شهرستان شادگان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع اعتبار ابلاغ شده مبلغ یکهزار و ۵۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و نفت و مبلغ یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و متوازن ۲، تامین خواهد شد.

صالح‌زاده بیان کرد: با توجه به مشکلات شهرستان افزایش اعتبار در حوزه‌های آب، برق و راهداری مورد نیاز است که امیدواریم دولت نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

وی گفت: با هم افزایی و با زحمات نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به پیگیری‌ها در سطح ملی و استانی نیاز است تا اعتبار جدیدی برای شادگان اختصاص یابد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه شهرستان دارای مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف است، اظهارکرد: انتظار می‌رود تامین اعتبار شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

هاشم خنفری افزود: سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان در تخصیص اعتبار به شهرستان شادگان با رویکرد برابری نسبت به سایر شهرستان‌ها تجدید نظر کند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب کامل اعتبارات اهتمام جدی داشته باشند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار