تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۳۰۰۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سراهای دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان بهسازی شدند
  رییس دانشگاه علوم کشاورزی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهسازی سراهای دانشجویی همزمان با آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با بهبود زیرساخت‌های اقامتی، محیطی راحت و مناسب برای دانشجویان فراهم آوریم تا بتوانند با آرامش کامل به تحصیل و پژوهش بپردازند.

  رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از اجرای برنامه‌های جامع با هدف تعمیر و بهسازی سراهای دانشجویی خبر داد.

جمال فیاضی امروز اول مهرماه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهسازی سراهای دانشجویی همزمان با آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با بهبود زیرساخت‌های اقامتی، محیطی راحت و مناسب برای دانشجویان فراهم آوریم تا بتوانند با آرامش کامل به تحصیل و پژوهش بپردازند.

  وی از اجرای برنامه‌های جامع با هدف تعمیر و بهسازی سراهای دانشجویی خبرداد و افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته، تعویض سیستم گرمایشی سراهای دانشجویی بوده است.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با اشاره به انتخاب معاونت دانشجویی دانشگاه به عنوان برترین معاونت در بین دانشگاه‌های سراسری بیان کرد: این موفقیت وظیفه ما را در برابر ارتقاء اقدامات برای زیست بهتر دانشجویی در دانشگاه دو چندان کرده است و تلاش مضاعفی برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان خواهیم داشت.

فیاضی ضمن تاکید بر اهمیت بهبود زیرساخت‌های دانشجویی و اجرای پروژه‌های متعدد دانشگاه در زمینه تعمیر و بازسازی سراهای دانشجویی، تعویض سیستم گرمایشی و سرویس و آماده‌سازی سیستم سرمایشی، عنوان کرد: به منظور فراهم‌آوری محیطی دلنشین و آرامبخش برای دانشجویان، بهبود و زیباسازی محوطه دانشگاه یکی از برنامه‌ها است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار