تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۳۰۰۰۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی دستگاه شتاب دهنده بیمارستان خیریه سرطانی دزفول با مشارکت خانواده نیکوکار

  یک خانواده نیکوکار دزفولی ۹۵۰ میلیارد ریال برای خرید دستگاه شتاب‌دهنده خطی به بیمارستان خیریه سرطانی این شهرستان اهدا کرد.

 رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول شنبه شب در آیین بهره‌برداری از این دستگاه در محل این بیمارستان بیان کرد: این دستگاه برای از بین بردن تومورهای مغزی، ریه و برخی تومورهای دیگر مانند سرطان سینه استفاده می‌شود.

محمدرضا اسماعیل‌چگنی اظهارکرد: این دستگاه قدرت درمان بیمار در حدود سه دقیقه را دارد و حاج حسین حمیدی پور وهمسر گرامیشان اشرف گلشن‌نژاد برای خرید آن۹۵۰ میلیارد ریال اهدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه نخستین دستگاه مدت هایسون E در ایران است ادامه داد: این دستگاه روزانه علاوه بر بیماران قبلی، توانایی درمان ۵۰ بیمار جدید را نیز دارد.

اسماعیل چگنی تصریح کرد: با وجود این دستگاه لیماری در نوبت نمی‌مانند و دستگاه نقطه زن و از دقت بالایی برخوردار است.

رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: روزانه به حدود ۴۰۰ بیمار در این بیمارستان خدمات‌ درمانی ارائه می‌شود که ارائه خدمات به حدود ۱۱۰ نفر در رادیوتراپی و خدمات شیمی‌درمانی سرپایی به حدود ۵۰ نفر از جمله این خدمات به شمار می‌رود و حتی یک ریال هزینه از بیماران دریافت نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود به بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) را از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۹۴۴۵۴ به نام انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول واریز کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار