تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۲۹۹۹۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رزمایش بزرگ تعمیرات کولرگازی در قالب طرح شهید عجمیان در شهرستان باوی

 رزمایش بزرگ تعمیرات کولرهای گازی توسط گروه های جهادی سپاه شهرستان باوی در قالب طرح شهید عجمیان به مدت سه روز برگزار شد.

 سئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه شهرستان باوی روز جمعه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به‌ پیش رو بودن فصل مدارس این رزمایش به همت گروههای جهادی، خدمات تخصصی با محوریت تعمیرات کولرهای گازی مدارس، رنگ آمیزی و بازسازی مدارس آغاز شده است.

سروان پاسدار تمیمی با بیان اینکه این رزمایش در قالب طرح شهید عجمیان است، افزود: تعداد ۱۵۰ کولر گازی مدارس تعمیر ، سرویس و گازگیری شده ، بیش از ۲۰ مدرسه در حال رنگ آمیزی ، بازسازی و تعداد ۳۲ مدرسه نیز نظافت شده است.

پیش از این نیز گروه های جهادی قرارگاه محرومیت زدایی و آبرسانی شهرستان باوی با شناسایی روستاهای دارای تنش آبی، در زمینه آبرسانی به این روستاها خدمات متعددی به این مناطق ارائه دادند.

همچنین مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان پیش از این از شاداب سازی ۲۵۷ مدرسه استان در قالب طرح «شهید عجمیان ۲» خبر داده بود.

حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز از به بهسازی و نوسازی ۱۰۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان با همراهی گروه‌های جهادی خبر داده بود.

اکنون بهسازی ۲۴ هزار کلاس درس در سطح کشور انجام شده و پیش بینی شده تا پایان تابستان ۴۵ هزار کلاس درس نیز به این آمار اضافه شود.

در طرح شهید عجمیان دانش‌آموزان نیز در کنار معلمان برای رنگ آمیزی مدارس مشارکت می‌کنند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان نیز در مردادماه سال جاری از آغاز مرحله دوم طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب‌سازی مدارس استان در ۲۲۵ مدرسه خبر داده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار