تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۲۹۹۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفارش غذا برای دورهمی های دوستانه، شام چی بخریم؟
دورهم نشسته اید و به فکر سفارش غذا هستید؟ می خواهید فوتبال ببینید و با دوستان خودتان گپ و گفتگوهای دوستانه داشته باشید؟ خوردن یک غذای خوشمزه در این زمان به شما پیشنهاد می شود.

سفارش غذا برای دورهمی های دوستانه، شام چی بخریم؟

دورهم نشسته اید و به فکر سفارش غذا هستید؟ می خواهید فوتبال ببینید و با دوستان خودتان گپ و گفتگوهای دوستانه داشته باشید؟ خوردن یک غذای خوشمزه در این زمان به شما پیشنهاد می شود. البته برای سفارش غذا باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. اینکه بقیه دوستان شما چه غذایی دوست دارند یا اینکه قرار است در چه ساعتی غذا سفارش دهید. همه این موارد برای انتخاب نوع غذا جهت دورهمی های دوستانه مهم هستند. با ما همراه باشید تا بهترین غذاها را برای دورهمی های دوستانه به شما معرفی کنیم.

سفارش غذا برای دورهمی های دوستانه

در دورهمی های دوستانه پذیرایی اهمیت زیادی دارد. اگرچه احتمالا همه شما آشپزهای خوبی هستید، ولی بهتر است که وقت خودتان را برای طبخ غذاهای مختلف در آشپزخانه هدر ندهید و بیشتر در کنار دوستان خودتان باشید. سفارش غذا برای دورهمی های دوستانه می تواند با توجه به مناسبت دورهمی، علاقه و سن افرادی که دورهم جمع شده اند، با تفاوت زیادی انجام شود. اگر برای تولد، دیدن فوتبال و مسابقات ورزشی و مهمانی های مهم دورهم جمع شده اید، می توانید انواع غذاهای فوری را سفارش دهید و از طعم و مزه آن ها نهایت لذت را ببرید.

 

برای دورهمی دوستانه غذا چی بخریم؟

 

سفارش غذا مناسب برای تولد

اگر برای خودتان یا یکی از دوستان خود تولد گرفته اید، به دنبال خرید آنلاین غذا باشید. در دورهمی های تولد همیشه اولویت با غذاهای ساده و دسته جمعی است. به خصوص اگر می خواهید کمتر هزینه کنید، باید به سراغ غذاهایی بروید که دسته جمعی قابل میل کردن هستند. در ادامه به چند مدل از انواع غذاها برای تولد اشاره می کنیم.

  • پیتزا: یکی از بهترین غذاهایی که می توانید برای تولد تهیه کنید، پیتزا است. پیتزا طعم بسیار لذیذی دارد و می تواند برای دورهمی های دوستانه در شب تولد انتخاب خوبی باشد. پتیزاهای بزرگ می توانند تا چندین نفر را سیر کنند. می توانید در کنار آن ها سالاد سزار، سیب زمینی و سایر خوراکی ها را سفارش دهید تا هم سفره جذاب تری داشته باشید، هم به صورت رسمی تر از دوستان خود پذیرایی کنید.
  • سوخاری: انواع سوخاری از جمله مرغ سوخاری، پیاز سوخاری، قارچ سوخاری و خوراکی های مختلف دیگر می توانند برای تولد انتخاب خوبی باشند. همین که مقداری سوخاری بسته به تعداد مهمانان خودتان تهیه کنید، کافیست. سوخاری بهترین نوع پذیرایی برای دورهمی های دوستانه است و قطعا به دلیل تنوع بالای خود، می تواند برای هر نوع ذائقه ای مناسب باشد.

سفارش غذاهای خوشمزه برای سرگرمی در حین فوتبال

اگر دوستان خودتان را برای تماشای فوتبال و یا برنامه های ورزشی دعوت کرده اید، حتما باید به مصرف خوراکی های خوشمزه و مختلف نیز توجه داشته باشید. غذاهای خوشمزه می توانند برای سرگرمی در حین فوتبال انتخاب بسیار خوبی باشند؛ اما نه غذاهایی که در لحظه تمام می شوند. برای سفارش غذا جهت خوردن در کنار فوتبال و سایر بازی های ورزشی، باید به کوچک بودن این غذاها و طولانی بودن سیر میل کردن آن ها توجه داشته باشید. به دلیل اینکه معمولا در کنار فوتبال، غذاهای سرگرم کننده و خوشمزه طرفدار دارند، می توانید غذاهای زیر را برای سرگرمی در حین فوتبال انتخاب کنید.

  • انواع سوخاری: سوخاری یکی از بهترین پیشنهادها برای سفارش غذا در حین فوتبال است. سوخاری که با ابعاد کوچک تهیه می شوند و می توانند با سس های خوشمزه میل شوند. انتخاب یک سبد سوخاری می تواند برای پذیرایی مناسب باشد. اگر تعدادتان زیاد است، می توانید چند سبد سوخاری را تهیه کنید. یا اینکه به سراغ سایر غذاهای سوخاری مانند پیاز سوخاری، مرغ سوخاری، سیب زمینی و قارچ سوخاری بروید.

 

مرغ سوخاری

 

  • سیب زمینی: اگر به دنبال یک میان وعده برای تماشای فوتبال هستید و قصد سفارش غذاهای سنگین و کامل را ندارید، سیب زمینی یکی از بهترین انتخاب ها است. می توانید سیب زمینی و پنیر یا سیب زمینی ساده را سفارش دهید که هر کدام بسیار خوش طعم هستند. سیب زمینی با سس خوشمزه می تواند برای پذیرایی دوستانه شما انتخاب بسیار خوبی باشد.
  • میدل ها: میدل ها در واقع میان وعده های خوشمزه ای اند که می توانید برای پذیرایی از مهمانان برای شما نیز از آن ها استفاده کنید. میدل ها از ترکیبات پیتزا تهیه می شوند، ولی سایز کوچک تری دارند. اگر طرفدار این هستید که برای هر یک از دوستان خودتان یک غذای مجزا سفارش دهید، میدل ها یکی از بهترین انتخاب ها برای شما هستند.

 

غذای مناسب برای پذیرایی از جمع دوستانه رسمی

همیشه قرار نیست جمع دوستانه شما غیر رسمی و صمیمی باشد. گاهی اوقات هم ممکن است بخواهید به صورت رسمی تر از مهمانان خودتان پذیرایی کنید. غذای مناسب برای پذیرایی از جمع های دوستانه و رسمی شامل انواع غذاهای زیر هستند.

 

فست فود

 

 

  • انواع کمبو: کمبوها ترکیبی از غذاهای مختلف هستند. اگر طرفدار غذاهای ترکیبی هستید و می خواهید غذاهای رسمی را در جلوی مهمانان خودتان بگذارید، کمبوها جزء بهترین انتخاب ها هستند. معمولا آن ها از ترکیب پیتزا، سیب زمینی، همبرگر، غذاهای بر پایه پنیر و ... ارائه می شوند و طعم و مزه فوق العاده ای دارند.
  • همبرگر: برای سفارش غذا می توانید از همبرگر استفاده کنید. همبرگر یک غذای رسمی است که با تنوع بسیار زیادی قابلیت سفارش دارد. می توانید چیزبرگر، ژامبوبرگر، برگر مرغ و سایر غذاها را سفارش دهید و از طعم و مزه آن ها نهایت لذت را ببرید.

انواع پاستا: پاستا یک غذای آبرومند، رسمی و در عین حال خوشمزه است. اگر به دنبال سفارش غذای رسمی برای هر یک از مهمانان خود هستید، پاستا یکی از بهترین انتخاب ها است. چیز پاستا و پاستا چیکن آلفردو جزء پرطرفدارترین پاستاهایی هستند که می توانید آن ها را میل کنید و از طعم و مزه بی نظیر آن ها بهره مند شوید.

سخن پایانی

برای سفارش غذا می توانید به سراغ غذاهای خوشمزه ای بروید که برای دورهمی های دوستانه شما انتخاب خوبی اند. تمامی غذاهای معرفی شده در این مقاله در سایت عطاویچ به صورت اینترنتی قابل سفارش هستند. شما می توانید با دوستان خودتان به شعبه های عطاویچ بروید و در آن جا غذا میل کنید. یا اینکه در منزل باشید و سفارش آنلاین را ثبت کنید. در هر صورت غذاها با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای عطاویچ به شما ارائه می شوند. 

:
:
:
آخرین اخبار