تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۲۹۹۸۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ماهشهر:سازماندهی بهینه معلمان، ارتقا شاخص‌های آموزشی را درپی دارد

  فرماندار بندر ماهشهر گفت: سازماندهی بهینه نیروی انسانی آموزش و پرورش و معلمان در مناطق مختلف باعث ارتقاء شاخص‌ها و تحقق بهتر عدالت آموزشی این شهرستان خواهد شد.

  فریدون بندری روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر اظهارکرد: تامین و بسط عدالت در برخورداری از فرصت‌های تعلیم و تربیت با کیفیت مناسب و توجه به تفاوت‌ها و ویژگی‌های دختران و پسران در اولویت است.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی و بکارگیری بهینه و اثربخش منابع انسانی از مهمترین برنامه سال تحصیلی جدید خواهد بود ادامه داد: حفظ و ارتقای سلامت روانی و بهداشتی دانش آموزان موضوع دیگری است که باید در سال تحصیلی جدید نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان: ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب مدارس با هدف تسهیل در تردد دانش آموزان با نظارت دقیق و مستمر همراه باشد.

بندری موضوع ایمن سازی راه های مجاور مدارس را با اهمیت عنوان کرد و گفت: نصب و ترمیم علائم هشدار در مسیر دانش آموزان برای پیشگیری از حوادث ترافیکی ضروری است.

بر اساس این گزارش، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان امروز در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی استان اعلام کرد: در شهرستان ماهشهر هنوز ۳۰ کلاس بدون معلم داریم و ناچار شدیم حتی معاون آموزشی برخی مدارس را راهی کلاس درس کنیم؛ راهی جز این نداریم زیرا آنچه برای ما مهم است این است که کلاسی بدون معلم نباشد؛ با وجود اینکه کمبود نیرو وجود دارد اما وضعیت خوبی در زمینه کلاس های درس داریم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار