تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۹۸۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شبکه بانکی آماده تامین مالی زنجیره‌ای خوشه‌های صنعتی خوزستان است

 معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: تامین مالی زنجیره‌ای خوشه‌های صنعتی و تولیدی خوزستان به صورت پرداخت تسهیلات با کارمزد ۲ درصد از سوی شبکه بانکی آغاز شده است.

مهدی چنانی با اشاره به نشست اعضای خوشه پوشاک خوزستان با جمعی از کارشناسان و مدیران امور شعب شبکه بانکی در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: تامین مالی زنجیره‌ای با هدف تامین سرمایه در گردش و مواد اولیه واحدهای تولیدی است که اثر بسیار مثبتی بر روند تولید دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی گفت: از موارد بسیار مهم و حائز اهمیت برای تولیدکنندگان تامین مالی سرمایه در گردش و تهیه مواد اولیه است که می تواند از رکود کارگاه‌ها جلوگیری کند.

چنانی در ادامه به تامین مالی زنجیره ای در سیستم اقتصادی مبتنی بر تولید اشاره کرد و افزود: تامین مالی زنجیره‌ای ابزاری نوین برای تامین مالی در یک زنجیره‌ی تولید است که بسیار راهگشا بوده و موجب افزایش تولید خواهد شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اضافه کرد: از مزایای این روش نوین، تامین مالی با کارمزد ۲ درصد و صدور دستور پرداخت در مدت زمان کوتاه است که تاثیر به‌سزایی در افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی خواهد داشت.

،۶ خوشه صنعتی فعال در حوزه خرما، شیلات، پوشاک، تجهیزات نفتی و پتروشیمی و پشتیبانی تجهیزات صنایع فولاد، پتروشیمی و حفاری در استان وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار