تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۲۹۹۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه جدید شوش معارفه شد

  آیین تکریم و معارفه  امام جمعه سابق و جدید شوش روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار و حجت الاسلام سیدمرتضی مرعشی به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.

  نماینده ولی فقیه در خوزستان روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان شوش در مسجد شهید دانش حرم مطهر دانیال نبی(ع)، خدمات حجت الاسلام علیزاده اصل امام جمعه سابق شوش در این شهرستان را ارزشمند دانست و گفت: حجت الاسلام علیزاده فردی متدین و جهادی است که برای گره گشایی از مسایل شوش تمام توان خود را به کار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد با بیان اینکه ایجاد وحدت و انسجام میان مردم یکی از وظایف اصلی امامان جمعه است، بیان کرد: امامان جمعه پدران معنوی هر شهرستان هستند و باید ملجا و پناه تمام قشرهای جامعه باشند.

وی ادامه داد: گره گشایی از مسایل شهرستان ها جز با اتحاد و همدلی میان دستگاه های مختلف ممکن نیست و باید همه دستگاه ها نسبت به اولویت بندی مسایل و حل آنها بر اساس اولویت اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه موفقیت امام جمعه در گرو همراهی مسوولان سایر دستگاه ها است، گفت: تریبون نماز جمعه فرصتی برای طرح مطالبه های مردمی است و باید همه مسوولان دستگاه ها خود را پاسخگوی این مطالبات بدانند.

حجت الاسلام علیزاده رسالت واقعی امام جمعه را در شوش ادا کرد

فرماندار شوش نیز در این آیین با تجلیل از خدمات چهار ساله امام جمعه سابق شوش در این شهرستان گفت: حجت الاسلام علیزاده اصل، امام جمعه ای مردمی، انقلابی و جهادی بود که برای گره گشایی از مسایل مردم با تمام توان در میدان حضور داشت.

محسن حویزه، مسوولیت را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و بیان کرد: شهادت می دهم که حجت الاسلام علیزاده امام جمعه سابق شوش شبانه روز در خدمت مردم بود و مطالبه های مردم را با تمام توان پیگیری و رسالت واقعی امام جمعه را در این شهرستان ادا کرد.

وی حجت الاسلام مرعشی امام جمعه جدید شوش را از جمله امامان جمعه جهادی و انقلابی خوزستان دانست و بیان کرد: کارنامه امام جمعه جدید شوش در مسوولیت های قبلی نشان می دهد که حرکت جهادی امام جمعه سابق این شهرستان به دست امام جمعه جدید ادامه می یابد.

 در این آیین از زحمات چهار ساله حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل امام جمعه سابق شوش تجلیل شد. حجت الاسلام علیزاده پیش از مسوولیت به عنوان امام جمعه شوش در شهریورماه 1399، بیش از ۹ سال امام جمعه امیدیه بود.

حجت الاسلام سیدمرتضی مرعشی امام جمعه جدید شوش نیز پیش از این حدود هفت سال امامت جمعه شهر شرافت شهرستان شوش را به عهده داشته است.

:
:
:
آخرین اخبار