تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۹۹۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هاکی خوزستان نیازمند توجه و حمایت همه جانبه است
رییس هیات هاکی خوزستان گفت: هاکی استان نیازمند توجه و حمایت همه جانبه بوده تا به جایگاه اصلی خود برگردد.
 

 

پرویز بابادی  بیان کرد: رشته هاکی از خوزستان آغاز و سپس به سراسر کشور تعمیم یافت اما در سال‌های اخیر فعالیت این رشته در این استان بسیار کم‌رنگ شده است.

وی فعال کردن هیات‌های شهرستانی را جزو برنامه‌های این هیات دانست و افزود: بنا داریم با احیای هاکی در برخی از شهرستان‌ها به توسعه و گسترش این رشته کمک کرده همچنین علاقه‌مندان بیشتری به این رشته ورزشی جذب شوند.

رییس هیات هاکی خوزستان اولویت این هیات را توجه به حوزه آموزش دانست و گفت: استعدادیابی به کمک آموزش و پرورش، برگزاری کارگاه‌های مختلف و برگزاری کلاس داوری و مربی‌گری از مهمترین برنامه‌های سال جاری است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با جلب حمایت مسئولان ورزش خوزستان و کمک سایر نهادها و شرکت‌ها، هاکی خوزستان را به دوران باشکوه خود برگردانیم.

بابادی گفت: بی‌شک با معرفی جذابیت‌های این رشته ورزشی برای جوانان، این علاقه ‌مندی در بین نسل نوجوان و جوان ما ایجاد می‌شود تا در این رشته فعالیت کنند؛ همچنین میل و رغبت ارگان های استان برای سرمایه ‌گذاری در این رشته بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هاکی یک رشته بسیار گران است اضافه کرد: انتظار می رود فدراسیون حمایت بیشتری از ما داشته باشد.

رییس هیات هاکی خوزستان با اشاره به اجرای برنامه‌های استعدادیابی در سطح استان گفت: با آغاز مدارس و دانشگاه‌ها، تیم‌های استعدادیاب ما نفرات نخبه را شناسایی کرده و آموزش‌های لازم را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

وی در پایان گفت: حضور پیشکسوتان و بزرگان این رشته و استفاده از تجربیات آنها، کمک بسیاری به ما کرده و قطعا با اتحاد و همدلی روزهای خوشی را برای هاکی استان رقم می‌زنیم.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار