تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۲۹۹۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام باند سارقان مسلح موتور سیکلت در آبادان

 فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از انهدام باند سارقان مسلح موتور سیکلت همراه با کشف سلاح و اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ کیومرث کشوری پنجشنبه گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت در یکی از مناطق این شهرستان بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به جامانده ابتدا سربند اعضای چهار نفره سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و طی عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاش غیرمجاز و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط گردید.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه با همکاری سردسته این اعضای باندچهار نفره سایر متهمان متواری که سه نفر بوده شناسایی و دستگیر شدند افزود: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از ید سارقان کشف ودر مجموع ۹دستگاه موتورسیکلت مشروقه کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۲ فقره سرقت شامل ۹ فقره سرقت موتور سیکلت و سه فقره منزل در آبادان و شهرستان همجوار بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار