تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۹۹۴۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مسجدسلیمان خواستار تفحص محاسباتی طرح های نیمه تمام حوزه انتخابیه خود شد

  نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیوان محاسبات یک ظرفیت خوب برای پاسخگویی دستگاه ها است گفت: درخواست تحقیق و تفحص از برخی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی حوزه انتخابیه خود را از دستگاه های ناظر دارم.

  رضا جباری شامگاه سه شنبه در دیدار با رئیس دیوان محاسبات کشور پیرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه بیان کرد: یکی از مشکلات استان و حوزه انتخابیه وجود طرح‌های نیمه تمام است که علت آن کمبود اعتبارات استانی و ملی است.

وی گفت: اعتباری که به استان اختصاص داده می‌شود پاسخگوی اتمام طرح ها نیست و باید از ظرفیت فاینانس و مشارکت بانک‌ها برای به نتیجه رساندن طرح ها استفاده کرد.

جباری تصریح کرد: نظارت کامل بر بودجه و رسیدگی به عملکرد مدیران و مسئولان دستگاه‌ها به صورت مستمر باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد نظارت اثربخش بر مجموعه های مختلف بوده و این ارزیابی‌ها در گزارش‌های منظم در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

رئیس دیوان محاسبات کشور شعار این نهاد را شفافیت و انضباط مالی مطرح کرد و افزود: هرگونه همکاری و تعامل را با نمایندگان مردم در مجلس در راستای اهداف نظارتی و قانونی خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام اداره کل بازرسی خوزستان این استان رتبه ۱۶ کشور در تخلفات اداری را دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار