تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۹۹۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ،در هفتم شهریور ۱۴۰۳ مطرح شد
امیر حیات مقدم، نماینده مجلس: تا می‌توانیم باید به فکر اشتغال باشیم

امیر حیات مقدم، نماینده مجلس:  تا می‌توانیم باید به فکر اشتغال باشیم

امیر حیات مقدم، نماینده مجلس، در دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ،در هفتم شهریور ۱۴۰۳ بیان کرد تا می‌توانیم باید به فکر اشتغال باشیم

  چهارشنبه هفتم شهریور ماه ۱۴۰۳، امیر حیات مقدم نماینده مردم شریف بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی ره و بخش جولکی  محلی با حضور در محل شرکت پیمانکاری EIED هندیجان با محمود امین نژاد مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس دیدار و گفتگو کردند .

 نماینده مردم شریف بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی ره نیز در این دیدار با توجه به معضل بیکاری جوانان هندیجان خواستار توسعه اشتغال در شرکت های تابعه پالایشگاه بید بلند شد.

  دکتر امیر حیات مقدم در پایان اظهار کرد: بدون شک تعهد به مسئولیت های اجتماعی توسط این شرکت رفع محرومیت ها و رضایت مندی اجتماعی را در پی خواهد داشت و امیدوار هستیم پالایشگاه بید بلند نیز اقداماتی را در جهت رفع محرومیت های این شهرستان انجام دهد .

 امین نژاد در پایان این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده شهرستان و فرماندار هندیجان، مطالبات مردم این شهرستان را به حق دانست و در خصوص موارد مطرح شده قول مساعد دادند .

:
:
:
آخرین اخبار