تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۹۹۱۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمالوند: صنعت نفت آبادان برای صعود به لیگ برتر نیازمند حمایت است

  سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: صعود تیم صنعت‌نفت به لیگ برتر مستلزم حمایت همه جانبه است.

فراز کمالوند  اظهار کرد: تیم به لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم.

وی افزود: ۲ اردوی بسیار خوب در تبریز و تهران را پشت سر گذاشتیم و به آن چیزی که نیاز بود دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: برای حضور مقتدرانه در لیگ یک بیش از ۸۰ درصد تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرد و ۱۸ بازیکن جدید جذب شد.

کمالوند بیان کرد: با توجه به تغییر در ترکیب تیم و بازیکنان، تیم برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارد و از هفته چهارم شکل مناسبی به خود خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هیچ تیمی برابر صنعت‌ نفت بازی راحتی نخواهد داشت گفت: تیم روند رو به رشدی به خود گرفته و در هر بازی برای برد و بازی تماشاگرپسند به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

 

بیشتر بخوانید

 

سرمربی صنعت‌نفت آبادان خواستار اجرایی شدن تعهد مالی پالایشگاه آبادان در قبال این تیم شد و افزود: پالایشگاه آبادان تاکنون از بودجه مصوب شده به تیم پرداختی نداشته و با این روند در آینده به مشکل خواهیم خورد.

کمالوند حمایت را لازمه صعود تیم صنعت‌ نفت به لیگ برتر عنوان و بیان کرد: برای صعود نیازمند حمایت از سوی هواداران و مسئولان هستیم که به لطف خدا هواداران مانند همیشه حامی ما هستند ولی انتظار داریم پالایشگاه آبادان مشکل مالی را در کمترین زمان برطرف کند.

وی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با حمایت مالی که داشتند پنجره بسته باشگاه باز شد و موفق به ثبت قرارداد بازیکنان شدیم.

کمالوند گفت: فصل بسیار سختی پیش روی ما است و خواسته هواداران فقط صعود تیم به لیگ برتر است اما تا مشکل مالی حل نشود نمی‌توان به لحاظ روحی و روانی به شرایط خوب برسیم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز دوشنبه هفته آینده از هفته نخست لیگ دسته اول کشور میهمان سایپا تهران است.

:
:
:
آخرین اخبار