تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:
نبرد بین جبهه حق و باطل تمام نشدنی است

 فرمانده سپاه خوزستان گفت: نبرد بین جبهه حق و باطل تمام نشدنی است و طبق شرایط و میدانِ نبرد باید همواره خود را آماده نگه داریم.

  سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور چهارشنبه در مراسم بهره برداری از مجموعه فرهنگی هنری و آفرینش های هنری شهرستان ایذه ضمن تسلیت عزاداری ایام پایانی ماه صفر در خصوص تحولات مهم منطقه و دسیسه ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اظهار کرد: همیشه در طول تاریخ در برابر جبهه حق، جبهه باطلی وجود داشته و نبرد بین حق و باطل نبردی تمام نشدنی است و هر بار به فراخور حال رنگ عوض می کند، گاهی جنگ سخت و گاه در قالب جنگ نرم و در بستر فضای مجازی و طیف وسیع رسانه ای شکل می گیرد.

وی افزود: باید همواره چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی در برابر توطئه ها و تهاجمات دشمن فعال، پویا و بروز باشیم و نگذاریم دشمن با تزریق جوّ بدبینی و نا امیدی روح و ذهن مردم ما را مسموم و آلوده کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به افزایش سطح سواد و آگاهی مردم و دسترسی آنان به اتفاقات و رویدادها خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم رسانه های بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکه تازی کنند؛ باید فضا را برای آنها ناامن کنیم بیش از آنکه آنها فضا را برای شما ناامن کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های معاند نباید در بزنگاه‌ها و در مواقع حساس و بحرانی بر فضای کشور اسلامی ما موج سواری کرده و جای جلاد و شهید را عوض کنند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور اظهار کرد: این دشمنان همان دشمنانی هستند که تا دیروز در میدان های نبرد جبهه حق علیه باطل شهرها و منابع حیاتی ما را با حمایت کردن از دیوانه ای به اسم صدام می زدند و امروز رنگ عوض کرده و پشت سیستم ها در کشورهای خود با استفاده از فضای مجازی مغز، روح و فکر خانواده‌های ما و جوانان و نوجوانان را درگیر کرده و در این بین ما وظیفه ای مضاعف داریم و باید مراقبت و مجاهدت بیشتری کنیم.

وی شهرستان ایذه را یکی از شاهراه‌های اصلی کشور دانست‌ و افزود: دشمن به این مسئله واقف است و طمع دارد که از این موقعیت‌ها سوء استـفاده‌های خود را داشته باشد لذا دلسوزان انقلاب و نظام با تلاش، زحمت و مجاهدت باید سدی استوار مقابل دشمن باشند.

بهره‌برداری از مجموعه شهدای سپاه فرصتی مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی

همچنین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ایذه گفت: مجموعه فرهنگی هنری شهدای سپاه با حمایت و پشتیبانی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) به بهره برداری رسید.

سرهنگ پاسدار اکبر میرنام افزود: به لطف و عنایت خداوند، حمایت و پشتیبانی سردار شاهوارپور و زحمات همکاران گرامی در سپاه و بسیج در سطح شهرستان این مجموعه که مرکزی آبرومند برای نظام، انقلاب و مجموعه سپاه درشهرستان شده، ظرفیت بالای برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و آموزشی دارد.

وی یادآور شد: این مجموعه آماده بهره برداری و خدمات رسانی فرهنگی، قرآنی، تعلیم و تربیت، دوره های توانمندسازی جوانان برای کمک به تقویت بنیه فکری و اعتقادی نوجوانان، جوانان و جشنواره های فرهنگی و هنری با موضوعات مختلف انقلابی و بومی مردمی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایذه در ادامه گزارشی از اقدامات و فعالیت های مختلف سپاه ناحیه ایذه را جهت استحضار فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) و حاضرین در مراسم ارائه کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار