تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۲۹۹۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
  رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد:
حضور بیش از ۵ هزار نیروی انتظامي برای برقراری نظم و امنیت در ایام اربعین در استان خوزستان

حضور بیش از ۵ هزار  نیروی انتظامي برای برقراری نظم و امنیت در ایام اربعین در استان خوزستان

 رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان حجت‌الاسلام یدالله گوهری در گفت و گویی با خبرنگار خوزنیوزاظهار کرد:از همکاری ارزشمند پرسنل نیروی انتظامی در ایام پیاده روی اربعین تشکر میکنم چرا که این عزیزان با صبر و حوصله و عشق به امام حسین ع سنگ تمام گذاشتند.

وی در ادامه گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت و تسهیل در امر رفت و آمد به زائرین حسینی است. به یاری پروردگار این مهم به بهترین شکل ممکن انجام شد و مردم شریف و عزیز ایران اسلامی که از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کردند از خدمات ارزشمند این عزیزان بهره مند شدند. امسال اتباع خارجی هم حضور پرشوری داشتند که توانستند از مرز چذابه عبور کنند و به خیل عزادارن حسینی در پیاده روی اربعین بپیوندند.

در ادامه حجت‌الاسلام یدالله گوهری به گوشه ای از خدمات نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت:  بیش از ۵ هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان برای برقراری نظم و امنیت در گرمای ۶۰ درجه تلاش کردند و به خدمت رسانی به زائرین حسینی پرداختند. خوشبختانه در این ۱۷ روز پرسنل ما با حجم بالای کار و گرمای طاقت فرسا کوچکترین شکایتی نداشتند و این نشان از محبت و عشق به ابا عبداالله حسین ع است. قلوب خادمین و زائرین حسینی را عشق به حسین گره زده است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان در ادامه گفت: با دستور ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در فراجا مقرر شد که در مرزهای چذابه و شلمچه موکب هایی با رویکرد فرهنگی بر پا شود. نیروهای عقیدتی سیاسی به شکل داوطلبانه در این موکب ها حضور پیدا کردند و ۳ وعده نماز جماعت را هر روز برگزار کرده و دعاهایی چون زیارت عاشورا،  دعای ندبه، دعای کمیل و حدیث کریمه کسا را برگزار کردند. اقلام فرهنگی مثل تصاویر شهدا نیز در این موکب های فرهنگی بود و دوستان روحانی   نایب الزیاره شهیدان به شکل انفرادی می‌شدند.

در پایان حجت‌الاسلام یدالله گوهری به بدرقه مسافرین از زیر قرآن توسط همکاران فرهنگی خود اشاره کرد و گفت در این موکب ها به شبهات و احکام شرعی و آداب زیارت و احکام نماز مسافر و ... پرداخته می‌شد و آموزشهای لازم به زائرین حسینی داده می‌شد.

:
:
:
آخرین اخبار