تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۹۷۴۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: رژیم صهیونسیتی با ترور شهید هنیه حکم نابودی خود را تایید کرد
 

 امام جمعه آبادان گفت: رژیم صهیونسیتی با ترور شهید هنیه در خاک ایران حکم نابودی خود را تایید کرد و در انتظار پاسخ قاطعانه ایران باشد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار کرد: صهیونیست‌ها مرتکب جنایت بزرگی شدند و شهید هنیه را در خاک ایران ترور کردند و اکنون باید مجازات شوند.
وی با بیان اینکه سران رژیم صهیونسیتی جنایت بزرگی را مرتکب شدند افزود: دشمن وقتی در میدان کم می‌آورد به ترور روی آورده ولی اینبار اشتباه آنها هزینه سنگینی برای این رژیم جعلی به دنبال خواهد داشت.

خطیب جمعه آبادان گفت: دشمن هرگز فکر نکند در جبهه حق خللی وارد می‌شود و شهادت، افزایش بصیرت امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: شهید هنیه در کشور ما به شهادت رسید و قطعا دشمن در انتظار پاسخ قاطع از سوی ایران باشد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی دشمنی است که زبانی جز قدرت نمی‌شناسد.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه عمر رژیم جعلی صهیونیستی رو به پایان است اظهار کرد: اکنون صهیونسیت‌ها در سرزمین‌های اشغالی امنیت، اقتصاد و آرامش ندارند.
وی بیان کرد: دشمنان خیلی تلاش کردند مسلمانان را از هم دور کنند ولی ریختن خون شهدا باعث وحدت بیشتر بین مسلمانان می‌شود.

 

خبرنگاران برای منافع کشور قلم می‌زنند

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه سخنانش با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی و بیان حقایق به مردم، خدمت بزرگی به جامعه عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور خبرنگاران در پرمخاطره‌ترین رویدادهای تاریخ ثبت می‌شود، افزود: خبرنگاران در ایران اسلامی همواره در دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جانفشانی کردند، همانگونه که تعدادی از شهدای جنگ تحمیلی نیز از این قشر بودند.

وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار و رویدادها و آگاهی بخشی به مردم، اظهار کرد: خبرنگاران ایران اسلامی همواره برای منافع کشور و ملت قلم زده و هرگز جهت خوشایند نهادها و قدرت‌های گوناگون قلم فرسایی نکرده‌اند.

خطیب جمعه آبادان در ادامه خطاب به دولت جدید گفت: توصیه‌های رهبر فرزانه فقط به شخص رییس جمهور نیست و مدیران را نیز شامل می‌شود؛ کشور ما پر از ظرفیت انسانی و معادن است که باید در راستای اشتغال از آن استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید

 

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: مدیران باید با الگوبرداری از شهید رییسی جهادی وارد میدان شوند و امیدواریم دولت با همدلی و تعامل بتواند در راستای رفع مشکلات گام بردارد.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به نزدیک بودن ایام اربعین اظهار کرد: اربعین فضیلت و توفیق بزرگ برای کسانی است که به زیارت می‌روند.

 

اربعین نمایش اقتدار در جهان اسلام است

وی افزود: اربعین امروز نمایش اقتدار در جهان اسلام است که سال به سال جلوه بیشتری پیدا می‌کند.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به اینکه شهرهای آبادان و خرمشهر میزبان زائران هستند و در شرایط سخت تابستان به زائران خدمات می‌دهند اظهار کرد: ارگان‌ها و ادارات باید در مرز شلمچه مستقر شوند تا در خدمات رسانی به زائران کوتاهی نشود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار